2012. július 15., vasárnap

Gyors és hosszú

Most kivételesen vasárnap írom a heti összefoglalót, és kivételesen wordben. Mindennek oka van… :)
Vasárnap azért, mert tegnap is dolgoztam, és wordben azért, mert nem megy a netem…
---
Múlt szombat. Bajban vagyok. Szerintem semmit nem csináltam az égegyadta világon. Úgy volt, hogy tesómékkal találkozom, de nem értek ide, így aztán végigdöglöttem a napot.
Este nem volt még 10 óra sem, én már aludtam. Vagyis olvastam az ágyban…
---
Vasárnap. Kis gasztroblog.:) Kaját rendeltem a Pingwin szeráj nevű hamburgerestől. Nagyon finom volt a hambi, olyan igazi retrós, nagy barna zsemlével, amilyet anno a rendelőintézetnél lehetett burkolni. Például.:)
Rendeltem csokis-meggyes galuskát is, de nem tettek rá tejszínhabot, nekem meg nem volt itthon, ezért azt eltettem hétfőre.
Ettől a kis malőrtől eltekintve korrekt hely, szerintem fogok még onnan rendelni.
Ja, és van a kínálatban kürtös kalács is. Ezen meglepődtem…:)
Délután pedig sportnap.:)
Először Forma-1, Brit Nagydíj. Webber nyert, Alonso második, Fernandonak volt esélye a diadalra, sajnos a gumik nem bírták a gyűrődést.
Ezután maradtunk Angliában, tenisz, Wimbledon, férfi egyes döntő. Roger Federer nyert Andy Murray ellen, hetedik wimbledoni győzelmét begyűjtve ezzel. Tizenhetedszer nyert Grand Slam-tornát, és hosszú idő után visszavette a vezetést a világranglistán. Szimpatikus srác, nagyon örülök a sikerének, remélem, az olimpián is nyerni fog. Amit ugye ugyancsak a wimbledoni füves pályán rendeznek majd…:)
---
Hétfőn este villámlátogatásra befutottak tesómék, sőt itt is aludtak.:)
Kék fényt néztünk, beszélgettünk, aludtunk.:)
Kedden is itt voltak még bátyámék, csak este indultak vissza.
A hét elején facebookon terjedt a felhívás, hogy egy Kata nevű pécsi pszichológuslány vasárnap hajnalban egy születésnapi buliból nem ért haza, és keresik.
Hm… Sejthető volt, hogy itt a legrosszabb fog bekövetkezni, egy pszichológus nem szokott csak úgy eltünedezni…
És valóban, meg is találták a holttestét, gyilkosság áldozata lett… Az ész megáll…
Különböző netes fórumokon olvastam, hogy sokan okolták a barátait, hogy miért nem kísérték haza, hiszen tudták, hogy veszélyes környéken át vezet az útja…
Persze-persze, veszélyes környék, de azért az csak nem jut az ember eszébe, hogy bárkit megerőszakolnak és megölnek…
A barátoknak is bőven megvan most a maguk baja, felesleges még lelkiismeret-furdalást is kelteni bennük…
A másik: egyfolytában Pintér Sándor belügyminisztert idézik, aki megválasztásukkor megígérte, hogy két hét alatt rend lesz az országban, és erre…
Egyrészt, nem szerencsés egy ilyen tragikus eseményt „átpolitizálni”. Pintér hülyeséget mondott, nem teljesült az ígérete…
Ez olyan, mint amikor az akkori ellenzék évek múltán kérte számon Lendvai Ildikó 2002-es ígéretét, miszerint „nem lesz gázáremelés”.
És bármennyire tragikus esemény is, egyszerűen nem várható el, hogy minden buliból hazainduló fiatal mellé rendőrt állítsunk…
---
Fazekas Róbert aranyérmet nyert a 2004-as athéni olimpián diszkoszvetésben. Az aranyérmét doppingvétség okán elvették, el is tiltották.
2008-ban Pekingben már újra ott volt, ha jól emlékszem, 8. lett.
Most elég bíztató formában készült Londonra. Szurkoltam is neki, hogy mutassa meg ennyi idő távlatából is…
Erre most lekerült az olimpiára nevezettek listájáról, doppinghasználaton érték, persze a B-próba még hátravan.
Nem tudom, hogy ennyire naiv, vagy ennyire ostoba, esetleg ennyire gátlástalan.
Nem mintha bármelyik is megnyugtató opció lenne…
A 2004-es olimpia szörnyű volt a magyar doppingvétségekkel.
Most olyan déjá vu-érzésem lett…
---
Szerda.
Hm… Kis kanyarral indítok…:)
Van egy elméletem a – hogy fogalmazzak? – „kihívóan öltözködő” lányokról. Szerintem kimondva-kimondatlanul van egy szint. Amit egy pasinak el kell érnie, hogy megnézhesse őket. Ha megütöd a szintet, dicséret a nézés, ha nem, akkor perverz állat vagy…:)
Na, én ha jól emlékszem szerda reggel láttam egy lányt a buszmegállóban.
Olyan szűk farmer volt rajta, hogy csak na… Mindent de mindent sejtetni engedett…:$ :)
Ami furcsa volt: kínosan ügyelt arra, hogy akár lépésenként igazította meg válltáskáját, így takarva el fenekét/popsiját/seggét, ahogy tetszik…:) – a segg túl „durva”, a popsi túl „nyálas”,a fenék túl hivatalos. De ez leginkább popsi volt…:)
Ezt azóta nem tudom hová tenni, hogy mi volt… Ennyire szégyenlős volt? Kényelmetlenül érezte magát? Ez rejtély…:) És nem, nem arról van szó, hogy feltűnően bámultam volna, annál tovább csinálta ezt a sajátos „koreográfiát”…
Vélemény?:)
Este Szuperkupa-döntőt néztem, Vidi-Debrecen Fehérváron. A házigazdák nyerték a kupát tizenegyesekkel. Én pedig hoztam az „EB-formát”: a büntetőpárbaj előtt bealudtam… De azért jó volt újra „magyarfocit” nézni…:)
---
Csütörtök. Este magyar csapataink nemzeti kupaszereplését követtem figyelemmel. Az MTK Szlovákiában kiesett, az ETO helyén induló Honvéd meg albán ellenfelét kiejtve továbbjutott. A következő ellenfele a híres-hírhedt Anzsi Mahacskala, Dzsudzsák egykori, és többek között Samuel Eto’o mostani klubja lesz. Nem semmi…:)
Jaj… Vass Ádám magyar válogatott labdarúgó az olasz Bresciától Romániába, a CFR Cluj csapatához szerződött. Az együttest annak idején még Kolozsvári Vasutas néven alapították. Ádám annak rendje és módja szerint le is nyilatkozta, hogy nagyon boldog, hogy „magyar városban” futballozhat. Hm… Mondjuk úgy, kijelentésével igencsak megosztotta a román sajtót…
A meccseken természetesen elaludtam. A kanapén ébredtem fel hajnali 2 magasságában. Fogmosás, számítógép kikapcs, és alvás… Azt sem tudtam, hol vagyok…:)
---
Péntek.
Méghozzá Péntek 13.
Végülis nem volt peches nap. Csak szar. Ilyen szót pedig nem illik papírra (képernyőre) vetni…:D
Szóval nagyon sok dolgunk volt melóban, és még péntek délután se nagyon dőlhettünk hátra…
---
Így aztán szombaton is mentem dolgozni, hogy a heti lemaradásaimat valamennyire „egyenesbe hozzam”. Csak nagyjából sikerült.
De szombaton már tényleg hulla voltam…
Délután plázáztam, kaja, vásárlás, a Lipótiban meg lottó, és kávé.
Itthon pedig ültem és néztem ki a fejemből. Már jó pár hete telik semmittevéssel a hétvége. Jó lett volna tegnap este is kimozdulni valamerre, de annyira lemerült az aksi, hogy jobb volt így. Este 9-kor már az ágyikóban voltam, és az új FourFourTwo-t olvastam. Nagyon érdekes volt.:)
Azért valamikor már jó lenne valamiféle kiruccanást beiktatni, ez a nyár eddig nem valami fergeteges…
---
Ma csak benzinkútnál voltam, 10 óra alvás után álmosabb vagyok, mint tegnap…:/ :)
Délután pihengetek…
---
Szerintem nem nagyon volt még ilyen eszméletlen gyorsan telő, mégis baromi hosszú hetem. Ambivalencia. Innen a cím…:D
Na… Wordben több mint két oldal lett, és az mp3-lejátszó tanúsága szerint 58 perce pötyögök…:)
Egyébként: lehet, hogy lesz majd valami fejlemény. Észre fogjátok venni. És nem csak itt!;)
De ha aktuális lesz, majd mesélek!:)
Mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: