2012. március 15., csütörtök

Menetrend szerint

Az utóbbi években márciusban szinte mindig végigmegy rajtam valami betegség-féle, idén is túlestem rajta.
Szombaton mégsem németeztünk Ebivel, ehelyett szenvedtem. Az a fejfájós-végtagzsibbadós-köhögős nem tudom mi volt, eléggé a halálomon voltam.
Megittam egy kanna teát, vettem be Coldrexet, C-vitamint, fél 8-kor lefeküdtem aludni, és vasárnapra valamennyire jobb lett a helyzet. Újságért is el bírtam menni a kútra, erre előző este még nem lettem volna képes... Jó is, hogy vettem Nemzeti Sportot, mert a szombat délutáni-esti eredmények teljesen "kimaradtak", ami nálam azért elég ritka dolog...:)
Hétvégén újra felfedeztem magamnak a kvizpart.hu-t. Néztem, 2002 májusában regisztráltam. Az első nyári vizsgaidőszak, nincsenek véletlenek...:D
Tanulás helyett tökéletes elfoglaltság volt, mint szinte minden...:)
Na, most újra játszom, a Forma-1 helyett a németes témákban nyomulok, csak az a gond, hogy a honfoglalóhoz hasonlóan ezen is felidegesítem magam...:) Az egyik témakörben megcéloztam az abszolút rekordot, mondjuk még elég messze vagyok tőle. De nem adom fel!:)
---
Hétfőn kiderült, hogy a női kézilabda BL-ben már a Valcea elleni elődöntőt is Veszprémben játssza az ETO. A jegyek egységesen 10 ezer forintba kerülnek. "győri és környékbeli" lakcímkártyával 8 ezer forint a "kedvezményes" ár... Nagyon gondolkodom rajta, hogy el kéne menni, részben azért is, mert van egy olyan érzésem, hogy az elődöntőre jegyet váltó szurkolók könnyebben vásárolhatnak majd belépőt a döntőre. Ahová remélhetőleg bejutunk.
Szerda reggelig kell eldöntenem, van még időm...:)
Amúgy a német gyengélkedésem miatt elmaradt, helyette kollégával az ETO Parkban "túráztunk" egyet.
---
Kedden tovább maradtam melóban, hogy szerdán előbb leléphessek....:)
Hazafelé volt a buszon egy nagyon aranyos kislány, végig dumált-nevetgélt, leszálláskor meg sírógörcsöt kapott...Ő még utazott volna egyet...Szegényke...:( :)
Foci BL-t nem néztem, kimaradt, elfelejtettem....:( :)
---
Szerdán tehát 2-kor letettem a lantot melóban. Hazajöttem, pihengettem-neteztem-készülődtem, este meccs volt, ETO-Vidi kupavisszavágó...
A Siófok elleni váratlan "fellángolás" után "helyreállt a világ rendje": 0-1, kettős vereség, kilátástalan bunkerfoci...Ez egyszerűen nézhetetlen produkció volt...
Hideg is volt, 1-5 lett az első meccs, szóval alapból kevesen voltunk kint a meccsen, de ez még a vártnál is kilátás-, és hangulattalanabb volt...
Legalább Csertőit éltettük...:)
---
Most pedig hosszú hétvége. Négy nap pihi. El sem hiszem.:)
Ma majd még itthon teszek-veszek, aztán délután-este kimegyek Écsre, valamikor holnap meg visszajövünk Anyuval.
Jönnek tesómék, lesz Forma-1-idénnyitó, meg szombat esti sörrentés. Meg még nem tudom mi.
De nem fogok unatkozni, az biztos...:)
Na ennyi mára. Jók legyetek, vigyázzatok magatokra, jó pihenést mindenkinek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: