2012. március 18., vasárnap

Időzavar

Mint hosszú hétvégéken mindig. Mert hosszú hétvége van. Néhány órán keresztül mindenképpen.
Szóval: időzavar. Nem tudom, milyen nap van, hányadika, hány óra, meg ilyenek... Na jó, ma azért a Forma-1 segített!:)
Csütörtökön délután-este mentem ki Écsre, család-kutya-macska-tévé, na meg persze nagy alvás.
Nagyon kellemes volt.:)
Az ünnep most egy-két év relatív csend után ismét elég eseménydús volt. Volt ugye bankház-foglalás, vagy mi... Az egész IMF, meg államcsőd, meg gazdasági izémizé témakörhöz nem értek, szóval ezzel nem foglalkoznék.
Mindenesetre ismét szereztünk egy-két jó pontot itt-ott...:/
Viszont: örülj Magyarország: van alternatív köztársasági elnökünk: Pityinger "Dopeman" Lászlónak hívják az urat.
Az alternatív köztársasági elnök. Tehát Schmitt Pál alternatívája. Szép kilátások.
Az ellenzék, meg civil szervezetek tiltakoznak, hogy se demokrácia, se sajtószabadság, meg "monnyonle" és akkor az ellenzéki csoportok ilyen embert emelnek közfelkiáltással "vezérükké".
Remélem, hogy az ő szerepe a szimbolikusnál is szimbolikusabb.
Most az egy dolog, hogy a Himnusz-gyalázó nótájában egész magyar politikai elit ellen foglal állást, most pedig az egyikhez valahogy mégiscsak odaáll.
Az egy másik dolog, hogy totális fogalomzavarban szenved: árjázik-zsidózik-cigányozik. Az árja szó legjobb tudomásom szerint egy másik ország szörnyű fajelméletének retorikájában szerepelt, nem tudok róla, hogy a magyaroknak ahhoz közük lett volna.
Nem, kis hazánkban nem mennek jó irányba a dolgok.
De ha egy roma gengszter-rappert állítanak elénk alternatívaként, akkor ne is várjunk "szebb jövőt"! - jaj, micsoda áthallás!:)
---
Na, és akkor e kis kitérő után vissza a hétvégéhez.
Péntek délután jöttünk vissza Anyuval, akkor meg teljesen vasárnapi hangulatom lett.:) Elmentünk bevásárolni, aztán tévéztünk-beszélgettünk, éjjel meg megérkeztek tesómék.
Szombaton reggel végre elindult az idei Forma-1-szezon, az Ausztrál Nagydíj időmérőjével.
Utána Anyuval nagytakarítottam, majd kezdődött-folytatódott a sportnap.:)
Vasas-ETO 1-2. Egy 11-est is kihagytunk, megizzadtunk egy teljesen szétesett harmatgyenge ellenfél otthonában. Ennél azért több kell, de fő a három pont.:)
Magyar Kupát nyert a Sopron női kosárlabdacsapata. Győrben. A Győr ellen. De furcsa ezt leírni...:)
Szurkoltam nekik, természetesen, mert Hajrá, Győr, de azért nem dőltem kardomba a vereség láttán. Annyira nem érzem magaménak ezt a csapatot.:)
A Zetét viszont komolyan kezdem sajnálni.
1-1, ezúttal az ősi rivális Haladás ellen. Egyszerűen képtelenek meccset nyerni...
Az ETO kézislányai meg a Vácot verték a bajnokságban, ezzel 2004 szeptembere óta 100. hazai bajnokijukat nyerték meg egyhuzamban Győrben. Szédületes sorozat!:)
---
Este aztán tesómmal, sógornőmmel, meg Baluval a Smukiba mentünk sörrenteni. A vicces az volt, hogy a tulaj olvasta facén, hogy megyünk, mert kiírtam, és már várt minket....:) Pazar!:D
Viszonylag lájtosak voltunk, 4 kört ittunk, aztán itthon még egy jóéjt-sört, utána meg mentünk aludni. Mert reggel keltünk futamot nézni!:)
Nos... Button nyert. Ebből következően Vettel sem nyert.:) Szóval ez már nem jelent rosszat.
Alonso elég ígéretes, 7. helyével Kimi is szépen mutatott visszatérés gyanánt.
Eseménydús-élvezhető verseny, a tavalyinál jóval szorosabb mezőny, és az m1-en az RTL Klubon megszokotthoz képest sokkal jobb közvetítés.
Szóval tetszett, na...
Jövő héten Malajziában lesz futam, az időmérőt nem látom, mert munkanap lesz. Túlélhető...:)
---
Futam után tesómék elindultak, engem kidobtak kútra. Vettem sportot, azóta döglés, most majd konkrétan kb. alvás következik.:)
Délután még lesz egy jónak ígérkező Vidi-Debrecen, meg egy Honvéd-Fradi. Szóval sport továbbra is ezerrel!
Még gondolkodom rajta, hogy vegyek-e jegyet a veszprémi BL-elődöntőre.
Birizgálja a csőrömet, szóval ebből szerintem jegy lesz.:)
Meg aznapra szabi. Mivel fél 9-től lehet jegyet venni...:)
---
Akartam még valami csajokkal kapcsolatosat írni, de fogalmam sincs, mi lett volna az. Úgyhogy azt most nem írom le...:)
Szóval ennyi voltam mára.
További jó pihenést mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog névnapot! Ünnepeld meg, ahogy kell! :)

Gábris írta...

Köszönöm szépen!:) Ünneplésből szerintem semmi nem lesz, hulla vagyok, mindenesetre egy bejegyzést még rittyentek!;)