2012. március 10., szombat

Derült égből...Pátkai:)

Elhagytam a cetlimet, úgyhogy most fejből kell írnom...:)
Múlt vasárnapról túl sok mesélnivalóm nincs, tettem-vettem, délután 1-től 5-ig aludtam, aztán megnéztem a két ETO-meccset. A kéziscsajok a Itxako-val játszottak a BL-ben, a focisták meg Szombathelyen a Haladás ellen. Mindkét meccs döntetlen lett, de mint kiderült, utóbbinak elég komoly következményei lettek...
---
Hétfő. Meló után ismét fordítottam gipszkartonos ismerősömnek, közben jött egy váratlan telefon: kirúgták Csertői Aurélt, a Győri ETO FC vezetőedzőjét... Oké, nem úgy indult a szezon, ahogy vártuk, sima vereség Fehérváron a kupában, iksz Szombathelyen, de ez a döntés akkor is váratlanul ért...
A csapat ugyanis második helyen áll, klubrekordokat döntött meg, és két meccs alapján váltani kicsit elhamarkodottnak tűnik...
Az utód pedig... Visszatért Pintér Attila, akivel korábban már szereztünk egy bronzérmet, volt egy emlékezetes Európa Liga-menetelés az irányítása alatt, de az utolsó időszaka nagyon csúnya volt...Bunkerfoci, unalmas meccsek... Emberileg sem szimpatikus, sőt Fradi-címert hord a nyakában ami plusz zavar...:D Aztán ami tegnap este történt...Arról majd lentebb...:)
---
Kedden délután Katáékkal Segafredoztunk, megittam két korsó almafröccsöt...:D Meg kitárgyaltuk a szombati bulit...Hm... Maradjunk annyiban, hogy távozásom után kissé felpörögtek az események...:D
Este pedig MSN Adrival, régen beszéltünk, örülök, hogy sikerült pár szót váltani...
---
Szerda. Német volt a csajokkal. Mindhárman elég "pihentek" voltunk, szóval elég viccesre sikeredett a másfél óra, de ügyesek voltak-lelkesek voltak, és ez a lényeg...:)
Anyu pedig ugye ment helyettem lakógyűlésre. És ennek nagyon örülök, több, mint két órás volt, annyit tuti nem bírtam volna végigülni...:)
---
Csütörtök. Nemzetközi Nő-, és Zoltán-nap.:)
Mostanában több lány is - Alekosz klasszikusával élve - "jó hatással van a bioritmusomra"...
Olyat még egyszer nem "játszok", hogy minenkinek erről beszélek, ábrándozok, "beképzelek" dolgokat...
Tényleg kevesen tudják, hogy kiről... hm... kikről van szó...:) És ez jó is így...:)
Viszont egyes emberek olyanokat képesek kikombinálni, hogy csak lesek... :D Vicces dolgok ezek...:) De azért az sem lenne rossz, ha mindenki a maga dolgával foglalkozna...:)
Munkahelyemen most úgy köszöntöttük meg a lányokat, hogy a kb. 600 virágot mi fiúk osztottuk, 10-esével. Gergő mester tartotta a tálcát, én pedig osztottam. Tízből három virág jutott ismerősnek, ami egész jó arány. Elég nehéz volt őket kiszúrni a tömegben...:)
---
Péntek. Kettőig voltam melóban. Céges busszal jöttem haza, mert meccs volt. Előtte meg el kellett mennem postára ajánlott levélért. Szerintem elég kevesen mondhatjuk el magunkról, hogy kedvenc csapatunk stadionjához kell mennünk, ha postán-okmányirodában van intéznivalónk...:D
A beharangozott drukkerkocsma még nem nyílt meg, így a stadionban ittunk egy azaz egy sört...:)
A Siófok ellen játszottunk. Már a meccs elején zúgott a "Pintér takarodj!"-rigmus, és az első félidő valóban minősíthetetlen volt...Mint a régi "szép" időkben...:)
Aztán a szünet után felpörögtek az események. 4-1-re nyertünk, az MTK-tól elég "érdekes körülmények között" igazolt Pátkai Máté mesterhármasával és gólpasszával.
Elcsendesedtek a kritikus hangok. Egyelőre. Ja, és ettől még nem szeretem Pintért...:)
Grúz csatárunk Rati Aleksidze pedig valószínűleg rekordot döntött. Csereként állt be, gyorsan összeszedett két sárga lapot, és ezzel ki is állították. Azt beszéltük a többiekkel, hogy nem egészen 10 percet volt a pályán. Na, most megnéztem a Nemzeti Sportban: egészen pontosan négyet...:( :D
Meccs után itthon döglöttem, és egy narancsos Sopronival öblítettem le a meccs izgalmait.
---
Ma élményfürdőbe akartam menni Gege barátommal, de összeszedtem egy kisebb megfázást, így inkább itthon fogok pihengetni.
Meg lesz egy interaktív németóra MSN-en...:)
Amúgy a szokásos pakolászós-pihengetős hétvége, ezúttal buli és lumpolás nélkül.
Jövő héten hosszú hétvége, csak három nap meló. Két németórával, és egy ETO-Vidi MK-meccsel. Ez útobbin a lehetetlent kell megpróbálni...
---
És ezúttal rendhagyó módon egy politikai tanmese, kollégám után szabadon...
Tegyük fel: Orbán Viktor bejelenti, hogy a módosítások után mindenben megfelelünk az Európai Unió elvárásainak.
José Manuel Barroso, az Európai Bizottság elnöke azonnal kijelenti, hogy azért ez így nem teljesen igaz.
A Fidesz kiad egy közleményt, hogy a Barroso hazudik.
Az MSZP kiad egy közleményt, hogy a Fidesz hazudik. És Orbán alkalmatlan, és mondjon le.
(itt a Fidesz tetszés szerint kommunistázhat egy kicsit...)
Ezután a Jobbik nyilatkozatban ítéli el az Európai Uniót. Meg Izraelt. A miheztartás végett...
A Lehet Más a Politika pedig közleményben ítéli el a magyar politikai életet, és kijelenti, hogy lehet más a politika. De tényleg.
Szóval így elbohóckodnak.
Egy tojás pedig lassan 60 forintba fog kerülni. A gáz-, és benzinár követi a világpiac "trendjeit", a fizetéseink annyira nem...
Pártfüggő, hogy ennyire szar a helyzet?
Tartok tőle, hogy nem...
---
Na, ennyi voltam mára.
További kellemes hétvégét mindenkinek!
Vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: