2011. augusztus 25., csütörtök

Hegyesszög

Mármint 38 fok. Ennyi van most a szobában. Nyitott ajtó és ablak mellett. Ez pedig hegyesszög. Tuti: utánanéztem wikipedián. :)
Még a múlt hét kapcsán elfelejtettem egy-két dolgot leírni.
Rájöttem, hogy nekem mozgássérültparkoló-ellenőrnek kellene szegődnöm. Tesómmal sok helyen voltunk kocsival, és néhol tele volt a mozgássérültek számára fenntartott összes parkoló.
Én meg ugye tartottam a kezemben az engedélyt, de nem tudtunk megállni. Volt olyan faszi, aki engedély nélkül állt a helyen, pakolt a kocsiba, és majdnem eldobott egy rekesz sört, mikor meglátta a kártyát a kezemben.
Amikor meg bátyámnak mutattam egy kocsit, hogy "nézd, olimpiai ötkarikás logó van a kocsin, OLIMPIAI CSAPAT felirattal, és egy tök épp csaj szállt ki belőle- a műszerfalon mégis volt egy engedély." A nő meg visszajött a kocsihoz, azt hitte, valami sérülést - haha :) - vetten észre rajta. :)
Ne értsetek félre! Már írtam, én ezt igazából leszarom, mert leszarhatom. De van, akivel ez tényleg komolyabb kiszúrás.
---
Pár éve vendégségben voltam egy mozgássérült haveromnál. Az anyukája mondta, hogy nekem is van az a bizonyos, "csak fogyatékosokra jellemző kényszertartásom." Na, én azóta "kényszeresen" figyelem a rólam készült képeket, és nem nagyon szoktam ezt látni. Meg aztán állítólag ülve nem is látszik a sérülésem. De ez a kép...
Na, ezen tényleg furán tartom a kezem, tényleg nagyon bénára sikeredett. De erre meg ráfoghatom, hogy a sörre vagyok ráfeszülve! :D
---
Hm... Szóval telik a kényszerszabis táppénz. Tévézek-olvasok, iszom egy vagon ásványvizet. Ez a meleg nagyon durva. Szeretem-imádom ezt az időjárást, de ez már tényleg sok. Főleg úgy, hogy most még fürdeni sem tudok normálisan, nem hogy strandra menni. És "monokiniben" aludtam. Pedig nem szoktam. Nem szeretem. Ha ennyi kulisszatitkot megengedtek...:D Ti hogy bírjátok egyébként?
Ma pedig voltam dokinál kontrollon. Ha minden jól megy, mégsem kell megműteni a körmömet. Hétvégén kivehetem azt a bigyót a körmöm alól, és csak akkor kell visszamennem, ha baj lesz. És remélem, hogy nem lesz.
Együtt vártuk a dokit egy munkatársnőmmel, akivel eddig csak facebookon beszéltünk. Érdekes volt a szitu, de nagyon örültem neki. :)
Anyunál meg egy teleshopos exkollégával akadtunk össze. Ez egy ilyen nap. :)
Nah...Szóval holnap mehetek meccsre, hétfőn meg dolgozni. Komolyan mondom, örülök neki. :)
Lassan be is fejezem, hűsölök egyet, lehet, hogy még alszom is! :)
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: