2011. augusztus 28., vasárnap

A csík

Még egy picit vissza ahhoz a bizonyos csíkhoz! Azt kérdi csütörtökön a doki, hogy mióta van bent, hiszen nagyon szépen gyógyul, egy hete? Mondom nem, hanem 3 napja. Jó, akkor maradjon bent még egy hétig, és akkor nem kell megműteni.
Mondom Drága doktor úr, az úgy nem lesz jó, mert akkor én egy hétig még nem fogok tudni menni dolgozni, kizárt dolog, hogy szandálban buszon flangáljak, erre pedig cipőt húzni lehetetlen!
Jó, akkor vegye ki vasárnap! - oldja meg a problémát a doktor úr.
Vagyis nem teljesen. A kérdést igazából háziorvosom kedves asszisztensnője zárja rövidre, aki pénteken kötéscsere közben húzza ki a csíkot- véletlenül, mert kötszermaradványnak nézte...:)
---
Vissza picit csütörtökhöz. Délután megérkezett tesóm és sógornőm. Edit hívott a városba egyet "csavarogni", amit akkor még nem vállaltam, még kocsival sem. Bátyám viszont éjszakás volt, ezért aztán nem sokkal dél után hazaérve lefeküdt aludni. Én inkább az ő példáját követtem, és szunyáltam kb. fél 4-ig.
Utána megnéztük a Kellékfeleség című Adam Sandler+Jennifer Aniston-vígjátékot. Hm... Az utóbbi hónapok legpozitívabb csalódása filmek terén. Nagyon tetszett, jókat nevettem rajta, ez a Brooklyn Decker meg egyszerűen gyönyörű! :$ :)
Ja, és még annyit, hogy alapból tök egyszerű a történet, mégis olyan bonyodalmak-csavarok kerülnek bele, amik már-már a régi klasszikus színházi bohózatok világát idézik. Zseniális.
Nem is beszélve a "német-magyar-szinkronbravúrról". :) Szerintem azért nem volt teljesen élethű, lehetett volna több német is benne. Tesóm szerint meg fordítva.
Nem tudom. Nézzétek meg, döntsétek el! :)
Brooklyn. :$ ♥ :)
---
Pénteken meg ugye visszamentem dokihoz. kiiratkoztam táppénzről.
Aztán döglés, punnyadás, pihi- ahogy tetszik.
Este 6-kor meg ETO-meccs. És ugye túlestem egyfajta személyes "premieren": hosszú évek után először mentem valahová papucsban. Még kiskoromban mindig megtelt a szandálom kaviccsal, így nem szerettem, és többször nem is forszíroztam ezt a dolgot. De most papucsban mentem ki a stadionhoz. És hát teljesen szokatlan volt. A fene se gondolta volna, hogy ez ennyire felforrósodik! Pedig ha jobban belegondolok, ez teljességgel várható, és logikus dolog. :)
Így viszont még kevésbé értem ezt a manapság oly divatos sarut: fel is forrósodik, nem is tartja a lábat... Szóval érdekes! :)
Na, most azért a megszokottnál lájtosabban söröztünk. Egyrészt tökmindegy volt, mert úgyis kiizzadtuk. Másrészt vigyázni akartam magamra- még a szokásosnál is jobban.
Harmadrészt meccs után Anyu vitt haza Écsre. És ezt ugye nem kell magyarázni....:D
No, de semmi gond nem volt, csak egy picit berekedtem.
Mert hát: GYŐRI ETO FC-ZALAEGERSZEGI TE 5-1 (2-0)!!! Én tényleg nem vagyok telhetetlen, meg ugye a győzelem a lényeg, de végre egy meccs, amit nem egy góllal nyertünk meg! Gálameccs, fieszta volt ez a javából, amihez persze kellett egy nagyon fos Zete is. De az ETO nem állt le egy pillanatra sem, hajtottak ebben a dögmelegben, senki nem szólhatott volna egy rossz szót sem, ha mondjuk tízet rúgunk. :) Ja: máig a tökömet szurkálnám, ha az eredeti terveknek megfelelően kihagytam volna ezt a meccset. :)
Utána még azért Gege barátommal betértünk egy vendéglátóipari egységbe, majd hazatértünk. Én pedig ahogy már írtam, mentem Anyuval tovább Écsre.
---
Szombat reggel a sok mosdásos-lötykölés után végre fürödtem egy nagyot- igaz, Écsen csak tusoló van, az nem az igazi.
Aztán jött egy pedikűrös, és valamennyire rendbe tette a dolgokat!
Én amennyire féltem ettől a dologtól, ez annyira kellemes volt! Mintha új futóműveim lennének! :)
Most nem untatok senkit a részletekkel, de nagyon hasznos volt, és szerintem rendszeressé fogjuk tenni ezeket a találkákat! :)
Délután meg visszajöttem Győrbe. Egy hét után vehettem a lábamra újra cipőt, és tesztelni kellett, hogy bírom-e a sétát, nehogy hétfőn, az első munkanapon gond legyen.
Itt pedig tévéztem, olvastam, gépeztem. És 9 után valamivel le is feküdtem, mert nagyon elfáradtam, meg aztán igencsak ramaty idő lett.
---
Hm... Nem szoktam mostanában közélettel foglalkozni, de ezt le kell írnom. A pénteki Kisalföldben olvastam:
A Pécsi Pannon Filharmonikusok igazgatója betiltotta Kodály Zoltán "Fölszállott a páva" című művének bemutatóját. Az ok: Pécs polgármesterét Páva Zsoltnak hívják, s Horváth Zsolt direktor szerint a zenemű "sértené a városvezetőt, s a közönség Páva Zsolt kigúnyolásának venné azt."
A polgármester persze elhatárolódott a direktor érdekes felfogásától, de azért tényleg döbbenetes, hogy mik vannak...
---
Mindjárt elrongyolok a kútra Sportért, aztán teleeresztem a kádat vízzel, eldöglök benne, és kiolvasom az újságot. Terápiás jelleggel- ismételten. :)
Aztán délután foci, Forma-1, szóval elleszek.
Holnap meg meló.
Na, ennyi voltam.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)
---
Szerk.:
egy-két dolog még eszembe jutott.
- Anyu nem hitte el, hogy a nappaliban ebben a kánikulában akár 38 fok is lehet. Most láthatta saját szemével. Azt mondta, vegyünk valami légkondit, ventilátort, mert ez így nem embernek való. Én úgy vagyok vele, mint a tükrös előszobafallal: eddig elvoltam így, ezután is elleszek. Ha esetleg lenne egy nőnemű lány, akivel meg kell(ene) osztanom szerény hajlékomat, felülbírálnám eme álláspontomat. Addig jó így.
- Pedikűrös. Pf... Már megint volt "Gáborka, legyél tisztában a korlátaiddal!" című játék. Egyik láb tökig belógat lavórba, a másik nyújtva a pedikűrös néni ölében. Képtelen voltam rá. Vagy nem bírtam valamelyiket kinyújtani, vagy elkezdett valamelyik remegni...:/
És ez engem frusztrált... Na jó, csak picit, de azért szar érzés, na...
- Nem volt már Nemzeti Sport...:( Sport Pluszt vettem, ami egy szennylap, dehát ez van...:/
---
Na, tényleg ennyi.
Még egyszer:
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: