2015. február 11., szerda

Rácsodálkozás

Csütörtökön a bejegyzés megírása után már semmi különöset nem csináltam: pihi, net, tévé.
---
Péntek. Szabi. Reggel döglés, kávé, meg zenét hallgattam. Aztán összeszedtem magam, és kisétáltam az ETO Parkba. Vettem az unokaöcsémnek egy bodyt, amiről először azt hittem, hogy rugdalózó. Most már tudom a különbséget.:) Ezenkívül voltam postán, választottam egy zenélő plüssnyulat, meg ebédeltem Szasa éttermében. Gulyásleves, túrós csusza 890 magyar forintért. Nem volt rossz.:)
Délután folytattam a döglést, meg lakótársammal sikertelenül próbáltuk megszólaltatni a zenélő nyulat. Még a szomszédba is levittem, a nyúl meg sem mukkant. 
---
Szombat. Reggel fürdés, kávé, lottó-tippmix, pakolás. Aztán elindultam a vasútállomásra. 
Szépségideál. Amikor a szépség ideáll. Ha megkérdeznétek, milyen típusú lányok tetszenek a legjobban, akkor kb. azt a lányt mutatnám meg, aki mellettem állt a 14-esen. Ráadásul egy hirtelen kanyarodásnál a derekát is átkaroltam. Persze: megfogtam a hátát. Elnézést kértem, megbocsátott.:) Amúgy no way, minden nagyrabecsülésem ellenére bizonnyal nem tartozom a célcsoportjába. De legalább jól indult a reggel..:D
Aztán láttam még egy nagyon szép csajszit, de ő hamar kiesett a pikszisből: a szökőkútnál átment a zebrán a piroson, hogy aztán a Szent István úton együtt menjünk át a zebrán, tehát teljesen feleslegesen manőverezett...:/ :D
A pályaudvar előtt még egy srác elnézte a sapkámat, azt hitte, Fradi-címer van rajta...:/ Beszarás...
Feladtam a lottót-tippmixet, ittam még egy kávét, aztán vártam sógornőm egyik öccsét. 
A négy tippmixből amúgy kettő is egy meccsen ment el...:(
No... Egy átszállás után viszonylag hamar Bécsbe értünk. A vonaton sem sikerült megszólaltatni a plüssnyulat...:( 
Az osztrák fővárosban sógornőm másik öccse várt minket, aztán az S-Bahnnal mentünk tesómék lakhelyére. 
Aztán végre odaértünk, és megtörtént a nagy találkozás: először láttam élőben az unokaöcsémet. Aludt, jó mélyen.:)
Közben átadtam az ajándékaimat... Őőő a plüssnyúlról elmondtam, hogy zenélt, de már nem, hétfőn visszaviszem, és majd hozom a működőt. 
Na persze... Sógornőm meghúzta a nyuszi farkát, és már zenélt is a nyúl.:D Hát azt én konkrétan nem mertem meghúzni, nehogy leszakadjon.
Amikor pedig a fotóját átküldtem babázásban nálam jártasabb kolleginámnak a fényképét, a farkát sikerült gondosan elrejteni.:)
Rácsodálkozás. Ez a szó jut legelőször eszembe erről a két napról. Ahogy egy párnapos kisfiú rácsodálkozik a világra, és ahogy én rácsodálkoztam... A kisfiúra, és magamra. Magamra, hogy órákig elnézegetem, és ez az egyik legjobb dolog a világon. 
Írhatnám, hogy szép, meg aranyos, meg minden... De nem akarok közhelyeket puffogtatni. Mindamellett szép, meg aranyos, meg minden...:)
Este megtartottuk az első (?) tejfakasztó bulit. Érdekes volt, mintha egy gyarmatra csöppentem volna, sógornőm egyik öccsét és engem leszámítva mindenki kint dolgozó magyar volt. És a rokonságon kívül senkit nem ismertem, de jó fej emberkék voltak, jól éreztük magunkat.:)
Hogy mikor értünk haza, arról fogalmam sincs, az biztos, hogy hajnali fél 3-kor még küldtem üzenetet messengeren.:)
---
Vasárnap. Ejtőzés, beszélgetések, kaja, babázás... Relax, a legeslegjobbik fajtából.:) Tesóméknál egész nap egyetlenegyszer mentem le cigizni, azért ez is elmond valamit..:)
Fantasztikus nap volt, szavakkal tényleg nehéz megfogalmazni. Ezt "nem lehet papírra írni, egyszerűen érezni kell.":) És továbbra is nagyon szeretek Ausztriában lenni. Olyan nyugis, vagy milyen...
Viszonylag későn, a fél 7-es vonattal indultunk vissza Győrbe. Itt Győrben meg az orrom előtt ment el a 14-es, csak ezért értem este 9-kor haza. 
---
Hétfő. Fél 4 körül felébredtem, azt hittem, beérek időben dolgozni. Hát nem sikerült, 7-kor indultam el itthonról...
Reggel a boltos néni megkért egy vevőt, hogy engedjen előre, mert én csak Sportot veszek. Így nem mertem szemlét venni...:( :D
Életem egyik legjobb hétfője volt, ez kétségtelen!:)
Meló után András barátommal találkoztam, a Dreherben ittunk egy-két habzó seritalt, gyorsan telt az idő....
Hazafelé ideg is volt, a sör sem volt kevés, így aztán azt hittem sosem érünk haza...:/ :D
Hogy ittam-e levezető sört, és ha igen, mennyit, azt a kedves olvasó fantáziájára bízom. Igen, kettőt.:D
Aztán rendeltem kebapot. A futár közölte, hogy nem fogad el utalványt, mert saját zsebből fizette a kajámat (!), úgyhogy még visszamentem készpénzért. 
Ekkor meg majdnem elvitte a kajámat, szerencsére időben kapcsoltam...:D
---
Kedd.Kivételesen délelőttös műszakot tartottam, már dél előtt távoztam. Ügyintézés, bevásárlás, autózás, volt minden. 
Este 6 után értünk vissza tesómmal a lakásba, majdnem jobban elfáradtam, mintha munkanap lett volna...
Pepperonis-szalámis pizzával zártam a napot.:)
---
Ma. A fizetések késése miatt sztrájkoltak a buszsofőrök, szóval taxival mentem dolgozni. Természetesen amint beszálltam a taxiba, jött a busz... Hihetetlen...:( :D
A meló elcsordogált, nem unatkoztam...:)
Meló után hazajöttem, és most blogolok..
Fürdés, kaja, tévé, más program nincs tervben...:)
---
Holnap meló, német, meg sörrentés is. 
Pénteken szabi. Hogy ne kelljen az utolsó buszt várni...:D
Ügyintézés, takarítás van tervben. 
Apám kérdezte megyek-e Écsre, de nem vagyok túl lelkes a témában. 
Elnapolom a döntést...:D
Aztán majd jelentkezem. 
De mára ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: