2014. február 24., hétfő

Hétfői pótposzt

Pont nemrégiben gondoltam rá, hogy nem csak vasárnap kéne posztolnom, mert az már kicsit uncsi, meg ritka... 
Erre tessék, hétvégén nem volt időm írni, úgyhogy most itt egy hétfői bejegyzés. Nagy dolog ez, mert utálom a hétfőt!:D
Most így a szokásos puskacetlimre tekintve kicsit homályosnak tűnnek az emlékek, de azért igyekszem valami értelmeset összehozni!:)
---
Vasárnap. Elbaggyogtam Lidlbe, aztán bementem apuhoz kórházba apuhoz. 
Hazatérve vacsorára sütöttem pesztós melegszendvicset, és egy jó nagy szelet sütit ettem utána, a szomszédomtól kaptam fájdalomcsillapítóért cserébe... Ejnye, a tányér még minidig itt van nálam... De legalább tegnap elmosogattam!:D
---
Hétfő. A szokásos 3-4 kávé helyett ötöt megittam. Ennek ellenére jó nagyot pihentem hazatérve. A Kék fényt nem felejtettem el megnézni, és persze facén is aktív voltam...:)
---
Kedd. "Megvilágosodtam." Egy engem elég régóta foglalkoztató dolog kapcsán sikerült valamennyire rendeznem a soraimat, és ennek nagyon örülök...:) Ennyi.
Délután felhívott egy kolléganőm, hogy bent vagyok-e még. A helyzetet kihasználva persze én is megkérdeztem, hogy ő bent van-e még. Bent volt. Nyilvánvaló, mert hát nem mobilon beszéltünk.:)
Aztán együtt távoztunk, és elkísértem a Lidlbe bevásárolni. Vagy elvitt. Nézőpont kérdése.:)
Busszal jöttem haza, és nem meglepő módon igen hamar kidőltem, talán már Berényi Claudiával lefeküdtem.:)
---
Szerdán eljött a nagy nap: elmentem az Árkádba szemüveget csináltatni. Egy optometrista vizsgálta meg a szememet, majd következett a szemüvegkeret kiválasztása. 
Az eladócsajszi persze az összes jelöltre azt mondta, hogy igen jól áll, szóval már-már puncimágnesnek éreztem magam.:)
Ilyen és olyan akció keretében, egy rakat kedvezmény után 53 ezer forintot fizettem. 
A szemüveg még nem készült el, mert az egyik lencse elég speciális, Pestről kellett megrendelniük. A másik lencse meg speciálisan ablaküveg, a jobb szememet ugyanis nem használom...
Ja, és kötöttem egy biztosítást is, melynek keretében két éven belül ha megsérül, összetörik a szemüveg, akciós áron cserélik, vagy javítják. 
Ha elhagyom, akkor is pótolják... Hát őőő lehet, hogy pár hónap múlva "elhagyom"...XD
Jaj: szemüveg. Erről mindig eszembe fog jutni, amikor pár éve Dórival a Segafredoban ücsörögtünk, és Anyu küldött egy SMS-t a következő szöveggel:"Kész a szemüveg. Anyád."
Hát nem aranyos?♥
Viszonylag hamar hazaértem, 5-kor már bontottam is az első sörömet.:)
Zene, cigi, sör, lazulás...:)
Közben becsöngetett az egyik szomszéd srác, hogy írjam alá a Fidesz ajánlóívét. Aláírtam...XD
Aztán facebookon kaptam egy képet egy ismerős leányzótól. A képre kattintva először egy feliratot láttam meg, hogyaszongya "Dugj seggbe"... Hát, szenzációs reflexemnek köszönhetően nem köptem telibe a telefonomat sörrel...:)
A képen természetesen nem a csajszi volt látható, csak egy poénos képet küldött... Persze vannak dolgok, amikkel nem viccelünk... Haha...XD
---
Csütörtök. Nem tudom, mi ütött belém. Egyik kolléganőm ahányszor rám nézett, mosolyognom, esetleg nevetnem kellett. 
Már volt, hogy a számat harapdáltam beszélgetés közben, hogy ne röhögjem el magam. 
Vidám lány, kedves lány, évek óta ismerem... De nem tudom, mi történt...:O Mindenképpen pozitívum, hogy nem kellett magyarázkodnom -utálom, ha pozitív dolog kapcsán kell magyarázkodnom...-, mert magyarázat nincs...:)
Háhá, nem kell elcaplatnom a Lukácsba szavazni!:)
Ide a szomszéd utcában lévő könyvtárba kell mennem. Még a végén elvonszolom magam, hacsak nem ragadok le útközben egy kocsmában...:D
Délután bementem apuhoz. 
A kórház bejáratánál persze összefutottam egy kolléganőmmel. 
Útbaigazítást kért, elmagyaráztam neki az utat a Sürgősségi osztályig. Az meg már csak faternál jutott eszembe, hogy a sürgősségire én szeretnék elmenni beszélni egy ismerősömmel. 
Jaj... Apu minden nap Blikket vesz... Jó, agypihentetésnek megfelel, de annyira primitív fos egy újság, igénytelen stílusban megírt gagyi cikkekkel, hogy az elképesztő... 
Jó, hát én sem fogok soha Pulitzer-díjat kapni....:D
----
Péntek. Khm... Le merjem írni? Le merem írni: tök mókás, amikor egy látásból ismert, és általam nagyon szimpatikusnak gondolt leányzó anyukája megkér, hogy fordítsak le neki valamit....:) 
Hogy ez pontosan miért jó, azt nem tudom, de kétségkívül jó!:)
Meló után először a plázába mentem. 
Útban odafelé kellett csinálnom egy satuféket, mert szembetaláltam magam egy pocsolyával. Kikerülni meg nem tudtam, mert szembe jött egy fiatal pár, láthatóan egymásba feledkezve. Aztán a csaj észrevett. Picit arrébb ráncigálta a pasit, hogy elférjek, dobott egy mosolyt nekem, egyet az "embernek", aztán mentünk tovább...
Helesek voltak..:)
Befizettem a kábeltévé-csekket, hoztam a szokásos szórakozott formámat.:)
Aztán lottó, tippmix. 
Három tippmix, asszem mindegyik egy meccsen ment el...:( :)
Picit bementem bementem apuhoz, aztán hazajöttem. 
Mostam egy adagot, meg szoftverfrissítés után újra beállítottam a kedvenc csatornáimat a digidobozon. A gáz csak az, hogy szemüveg nélkül alig láttam a csatornák neveit, így szinte beleültem a tévébe...
---
Szombat. Összepakoltam apu cuccait, ruhákat, újságokat. 
Rendet raktam a konyhában. 
Aztán bementem picit apuhoz. Muci néni hozott nekem töltött paprikát, meg fánkot. Csörgefánk, vagy micsoda...:)
Délután leballagtam a buszmegállóhoz, várni egy cimborámat. 
Már meg sem lepődtem azon, hogy összefutottam egy, frissen a szemközti házba költözött kolléganőmmel...:)
Aztán Tibi barátommal elmentünk az ETO Parkba, mozgássérült farsangra. Igen jó volt...:)
Egy kissrác bűvészbemutatót tartott, volt sok süti, meg jelmezverseny is. Én nem öltöztem be, nem vagyok valami kreatív etéren...:)
Meg bocciáztunk is. Ami egy sport, a legjobb tudomásom szerint kifejezetten mozgássérültek számára. 
Leírhatnám, hogy különböző színű golyók, meg célgolyó, de inkább megmutatom, érdemes megsasolni!


Mi persze közel sem vagyunk ennyire profik, de nagyon lelkesek voltunk, Petivel kifejezetten hardcore stílusban játszottunk!:)
Meg megismerkedtem egy kedves leányzóval. 
Nem mertem megszólítani, ezért az üdítős asztalnál mondtam neki, hogy "Segítenél, én béna vagyok?" 
És nem hazudtam két literes dobozos üdítőből tölteni egy puha műanyag pohárba számomra nagy koncentrációt igénylő feladat.:)
A lányról kiderült, hogy szokott menni ETO-meccsre, volt már Brazíliában... Szóval szimpatikus, na...:)
Hazatérve megittam öt sört... Na jó, egy szemet sem..:D
Vizet ittam, és Copy Con-t hallgattam. És nem tudom eldönteni, hogy ő egy faszi, vagy egy együttes...:)
Meg a Dal döntőjét néztem. Bogira szavaztam volna, de nem hagyta a rendszer....:( 
De Kállay Saunders dalával sincs bajom. 
---
Vasárnap reggel-délelőtt heverésztem, aztán elmentem a kútra Sportért. 
Aztán mosogattam. 
Baszki, lusta vagyok: inkább használok minden nap másik kést, csak ne kelljen mosogatni... Mert az ugye túl egyszerű lenne!:)
Lasagnét sütöttem, meg megnéztem a 2016-os EB-selejtező sorsolását. 
Görögország, Magyarország, Románia, Finnország, Észak-Írország, Feröer-szigetek. 
Megoldható. 
Jaj, hányszor mondtuk már az elmúlt 28 évben...:/
Morbid volt, amikor a riporter megjegyezte, hogy Ukrajna is örülhet a sorsolásnak. 
Aztán pár másodperc után kapcsolt: ott most a foci tényleg sokadlagos dolog... 
Utána a hoki olimpiai döntője következett: Kanada nyert Svédország ellen, pedig a skandinávoknak szurkoltam...:( :)
Délután elmentünk tesómékkal Árkádba. 
Thai kacsát ettem tésztával.... Nem volt marhahús...:D
Elég későn értünk be apuhoz, de elég sokat beszélgettünk. Hát őőő... Gyógyul... Minden értelemben...:/ :)
---
Ma. Sajátos dolog, ha valakivel életedben először beszélgetsz személyesen, és az egyben búcsúzkodás is... 
Azért remélem, hogy hallunk még egymásról!:)
Gergő kollégám eldobott a kútig, aztán a 14-es busszal jöttem haza. 
Ma már csak fürcsi, vacsi... Facecsi, meg Kék fénycsi...:D
Szerdán már meccset játszik az ETO, a Ligakupában a Lokit fogadjuk. 
Nem tudom, hogy megyek-e, ha addig nem lesz meg a szemüvegem, akkor sok értelme nincs...:)
Pénteken Delta-buli lesz a NEO-ban, nagyon szeretném őket látni élőben, de aznap visszük haza aput kórházból, és megbeszéltük, hogy kint alszunk Écsen. 
Vasárnap meg Fradi-ETO a Dreherben!:)
Hétfőn meg tesóm elkísér telefont venni. Döntöttem...:)
Na de mára ennyi!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: