2012. október 11., csütörtök

Hétközi

A hétvége szépen fokozatosan nagyon eseménydússá vált. 
Szombaton a poszt megírása után kaját rendeltem, aztán utána néztem a Paks-ETO meccset. 0-0 lett a végeredmény, magyar szinten nem is volt rossz meccs, de azért egy győzelemnek jobban örültem volna.
Tesómék egy elég érdekes eseményen voltak, Pars Krisztián, Berki Krisztián, és a paralimpikon Sors Tamás tartott a plázában élménybeszámolót. Sajnálom, hogy kihagytam, az az egy azért vigasztal, hogy a meccset is sajnáltam volna.:)
Este nyertünk egy honfoglalót, aztán jött Lui barátunk, akivel kicsit beszélgettünk, és egy sör is lecsúszott. Nem több, és nem is kevesebb. Neki ráadásul alkoholmentes, mert kocsival volt...
---
Vasárnap. Reggel Forma-1 Japánból. Alonso már a rajtnál kiesett, így nem néztük túl lelkesen a futamot. De azért Räikkönenért szorítottam.:) Vettel nyert, nagyon szoros lesz a VB-címért vívott küzdelem, aminek annyira nem örülök...
A futam után sógornőm segítségével hét év után kipróbáltuk a sütőt, már nincsenek benne a kiegészítők, illetve a használati útmutató...
Melegszendvicset sütöttünk, legközelebb immáron egyedül mirelit pizzával fogok próbálkozni. Edit szerint csirkemellet is könnyű sütni-fűszerezni, ilyet azért nem mernék bevállalni...:)
Ezután tettünk egy jó nagy kört az ETO piacon, most az egészet bejártuk. A Szokol rádiótól kezdve, a kerekes széken át az 1999-es felsőoktatási felvételi tájékoztatóig volt ott minden. De komolyan: igazi kincsekre akadhat az ember...:)
Én egy itthoni játszógatyát vettem, meg egy kiló kávét...:)
Innen tesómmal egy kisebb bevásárlás után az élményfürdőbe mentünk.
Jó volt egy kicsit relaxálni, bátyámmal is eldumáltunk.
Ja, és ha úgy vesszük, teljesült egy kívánságom.:)  A szaunarészben életemben először láttam tetőtől talpig meztelen nőt élőben. 
Igen, 31 évesen ez gáz. Átélni is, meg még, hogy le is írom. De teljesen mindegy, enélkül is gondolnak rólam "érdekes dolgokat" egyes emberek, szóval gyakorlatilag tök mindegy... "Aki meg ismer, az úgyis tudja, milyen vagyok."- alapvetően utálom ezt a mondatot, mert hülyeség, de most idevág...:)
Szeretek poénkodni. Páran persze nem értik a viccet. Ez meg itt épp önirónia akarna lenni.:)
Hazatérve meg palacsintát sütöttünk. Kakaósat. Nagyon jól sikerült.:)
---
Hétfőn sikerült időben felkelni. A nap is viszonylag gyorsan eltelt. Kollegina is hozott palacsintát. Kakaósat. Nagyon finom lett. Meg én is vittem palacsintát. Kakaósat. Ez volt a telepátia magasiskolája..:)
Délután döglés, Kisalföld-olvasás kádban, meg Kék fény...:)
---
Kedd. Tök vicces volt a Nemzeti Sport Forma-1-es rovata. Egy fotón látható a teljes mezőny, és áthúzva azoknak a fényképe, akiket Grosjean lökött már ki idén rajtbalesetben. Hát, a mezőny több mint fele érintett volt. 
Hamilton meg kiakadt twitteren, hogy csapatváltása miatt jelenlegi csapattársa, Jenson Button "leiratkozott" róla. Aztán kiderült, hogy fent sem volt...:)
Ja: még vasárnap sorsoltak a foci Magyar Kupában, az ETO a Tolna megyei Bölcskére látogat, ha jól tudom, NBIII-as az ellenfél. Ismét szerencsés a sorsolás...:)
Délután Gergő kollégával a Vendelinben kávéztunk egyet, mivel ő végzős főiskolás, természetesen szakdolgozata is szóba került.
És a "szakdolijával" szót Anyu telefonon félreértette "Sampdoriá"-nak. Ami egy olasz focicsapat. Büszke vagyok rá, az én Anyukám...:) De hogy honnan ismeri egy olasz focicsapat nevét, az számomra hatalmas rejtély...:)
---
Szerda. Na, ez annyira nem volt vidám nap. Kiderült, mekkora otvar senkiházi tajparaszt vagyok. Hehe, ezeket a szavakat még sosem írtam le...XD
Szóval, van egy lány. Egyszer-egyszer rajta felejtettem a szememet, és nem csak az arcán. Ez talán tényleg bunkóság. De mi ez ahhoz képest, hogy megkínáltam palacsintával - még hétfőn -, sőt egy zenét lájkoltam a facebook-adatlapján. 
Ez igazán pofátlanság. Ki is kérte magának, szerencsére nem nálam, hanem egy munkatársamnál. Jobb is így, én ezekkel a dolgokkal kapcsolatban úgysem tudnék semmit elmondani...
*
Ismét tönkrement a fülhallgatóm. A megszokottat sajna nem sikerült vennem. Az újat alig tudtam kicsomagolni, kényelmetlen, és szerintem szarul is szól... Remek...
Szóval elég sz*r kedvem volt tegnap, így aztán időben lefeküdtem, este 8-kor már ágyban voltam, a Berényi család kalandjait nagyrészt átaludtam...:(
Sikerült a próbafordítás, felvettek másodállásban fordítónak! Hurrá!:)
 De köszönettel visszautasítottam a lehetőséget. Hogy miért? Azt itt nem fogom leírni...
Ja, és tesómék elutaztak. És ha elutaztak, el vannak utazva...:) Remélem vigyáznak magukra, és ha lesznek netközelben, ide is bekukkantanak...;)
---
Ma sikerült 4.40-kor felkelnem, viszonylag időben beértem dolgozni. 
Ismét elég horror nap volt, rendesen lefáradtam.
Busszal jöttem haza, de a szokásosnál előbb hazaértem. Előbb szálltam át a 14-esre, mert tele volt a busz, nem volt kedvem a sofőr mellett ácsorogni...:)
---
Igazából nem tudom, miért ma posztoltam, így hozta a kedvem. 
Ma már semmi értelmeset nem fogok csinálni, hullafáradt vagyok.
Holnap péntek. Ezt a két szót tök jó egymás mellett olvasni.:)
Este válogatott focimeccs, szombaton a mozgássérült csoportunk születésnapja.
Utána buliba vagyok hivatalos, de nincs kedvem elmenni. 
Nem a társasággal van bajom, nagyon kedves emberkék, jó barátok és cimborák lesznek ott, de most valahogy nem vagyok túlzottan partyface-hangulatban. De ez még változhat. És ugyanez vonatkozik a jövő hét szombatjára is...
Meg megint lesz Forma-1, ezúttal Dél-Koreából. Meg rakodás. Meg azt is látom, hogy minél több alvás... Ez a tegnapi is nagyon jól esett.
---
Na, ennyi voltam mára.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!
                                                                                                                                                                                                

Nincsenek megjegyzések: