2012. április 14., szombat

Jól vagyok. Tényleg.

Vasárnap. Kis pakolász-blogolás után kimentem Écsre. A vidékivel ezúttal csak annyi volt a bajom, hogy a türelmi időszak lejártával nem tudtam, hol van a kijelölt dohányzóhely, így aztán picit furcsa volt az automatás kávé a váróterem előtt ücsörögve.
De már megoldódott a kérdés, súgtak informátoraim, legközelebb már tudni fogom.:)
Otthon családi élet, Húsvét, nagy kajálások-beszélgetések... Huh, tényleg rengeteget ettem, talán a "degeszre zabáltam magam" szófordulat találóbb...:)
Hétfőn maradtam Écsen, de már csak apus-anyus hármasban. Tévéztem-kutyáztam, relaxáltam. Teljesen jó volt.
Este Anyuval visszajöttünk Győrbe. Este megnéztük DVD-n a Testcsere című filmet. Amerikai vígjáték, két különböző életet élő barát testet cserél, és így keverednek érdekes helyzetekbe. Sablonfilm, de nem rossz, mármint voltak benne jó poénok.
Ja: facebookon locsolóverssel "köszöntöttem" hölgyismerőseimet. Cimbora szerint gyenge volt. Amikor mondtam, hogy saját szerzemény, közölte, hogy akkor egész jó. Büszke vagyok magamra...:)
Kedd. Meló. Komolyan mondom, a teleshopos időszak után most éreztem először úgy, hogy hiányzik a munkahelyem. Na jó, a hat hét táppénzt leszámítva...
Sok olyan emberke vesz körül, akik miatt érdemes bemenni dolgozni...:)
Hm... Ha valaki félreértené: természetesen a munka is izgalmas-változatos.... Néha már túlságosan is...:)
Délután pedig német a lányokkal. Jó volt, mókás, de ez már nem újdonság.
Szerda. Meló után itthondöglés volt. Mert az jó, néha ilyen is kell.
Két szörnyülködés, de micsoda különbség: a kulcsi családirtó. Szavakkal kifejezhetetlen, emberi ésszel felfoghatatlan. És ismét előhozták belőlem ama bizonyos tavalyi eseményeket...:(
A másik: magyarfoci: ellentmondás volt a versenykiírásban, ezért nem volt egyértelmű, hogy egyáltalán mely csapatok indulhatnak a nemzetközi kupákban. Ez olyan magyaros, na...:)
Csütörtök. Majdnem megcsaptam egy gyereket reggel a buszmegállóban. Azt sajnos nem tudtam eldönteni, hogy fiú-e, vagy lány, hihetetlenül randa volt szegényem...
Kb. '80-as éveket idéző öltözékben volt a kb. tízéves-forma kölök, valami kifliféleséget nyammogott, és közben az Anyja mögé bújva (!) röhögve a járásomat utánozta. Nagyon irritáló jelenség volt, nem sokon múlott, hogy odamenjek hozzá...
Tudom, az én hibám, hogy ilyeneket felveszek, de nagyon idegesített...
Péntek. Elég hajtós nap volt, na meg persze Péntek 13. Annak rendje és módja szerint majdnem el is ütött reggel egy autó. Zebránál álltam, indexelt, és nem a zebra előtti kanyarba fordult le, hanem a zebra utáni buszmegállóba... Úgy kellett visszaugranom, nagyon ijesztő volt...
Aztán nagyon hamar jóra fordult a nap, egy-két emberke tett róla...:)
Jaj... Már megvan a BL-döntő jegyárusításának forgatókönyve.
Itthon, vagyis Veszprémben kezdünk a Podgorica ellen, kint lesz a mindent eldöntő visszavágó.
Először a bérletesek vehetnek jegyet, aztán azok, akiknek a BL-elődöntőre van jegyük, majd végül a többiek...
Megy az anyázás-csókosozás, de szerintem ez így teljesen jó, mármint fair. Kivételesen bejött a számításom: ha az elődöntőn ott voltam, a fináléra könnyebben jutok jegyhez.
Szombat. Délelőtt plázáztam, kábeltévé-szerződést hosszabbítottam. Letelt a két év, és így tűnt a legegyszerűbbnek a dolog, nem volt kedvem a nagy utánajárkáláshoz...
Délután meg majd Fradi-ETO. Menni akartam az Üllőire, de nem lesz szurkolói busz, vonattal meg rizikósnak tartottam volna az utat. Vannak győri és környéki fradisták is, akik esetleg belém köthetnek, amihez azért annyira nem lenne kedvem...
Itthon nézem tévében a meccset, tesómék meg gokartozni mennek. Hívtak moziba, az Amerikai pite 5-re is, amiről hallottam jót is-rosszat is, de most azt is kihagyom, meccs, aztán utána valahol sörözés...:)
Holnap meg Forma-1 Kínai Nagydíj, a német Nico Rosberg életében először indul az első helyről. Izgalmas futamnak nézünk elébe...
Délután meg német. MSN-en, interaktív korrepetálás.:)
A jövő hét? Hétfő-szerda német, kedden meghozzák a vitrinemet az autóimnak.:) Szombat ledolgozás, utána Barca-Real, vasárnap meg ETO-Diósgyőr.
Meg van több embernek "lógok" "sörözős-kávézós-beszélgetőssel", lassan majd ezeket is meg kéne ejteni...:)
Ééés lehet, hogy megyek Győr-Sopron női kosárlabda bajnoki döntőre. Magamtól tuti nem mentem volna, de egyik cimborám elkezdett járni, és elhívott... Bővül a repertoár...:)
---
Amúgy teljesen jó passzban vagyok. Régen volt ilyen. És bár szokott jönni a "kijózanító" negatív esemény, de nem agyalok ezen. Nem agyalok semmin, teljesen felesleges.
Új érzések, új hangulatok.
Bővebben itt nem írok erről, talán majd máskor, mert esetleg giccsesnek tűnne, vagy fárasztónak.:)
Én pedig nem akarom fárasztani kedves olvasóimat...:)
Mára viszont ennyi voltam.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
További kellemes hétvégét!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: