2012. február 4., szombat

Rendkívüli állapot

A röpködő mínuszok és a várt hatalmas havazás milyen egyfajta "pánikhangulat", "rendkívüli állapot" van az országban.
Kis családunkban is, így én maradtam Győrben, Anyu pedig kivételesen már ma bejön, és akkor holnap itt vészeljük át a várható igazán rossz időt, meg aztán nem kell a várható közlekedési nehézségeken agyalni...
---
A múlt vasárnap fénypontja férfi vízilabdásaink olaszok elleni EB-bronzmeccse volt. Hatalmasat játszottak a srácok az utolsó negyedben, megérdemelten szerezték meg a 3. helyet, és remélem, ez jó alap az újabb olimpiai aranyérem felé vezető úton.:)
Utána Dáviddal németeztünk, aki ugye félévkor megbukott, vészesen közeledik az érettségi, így az alapok lerakása helyett elég "célorientált" oktatást folytattam, remélhetőleg meglesz a hatása.
---
Hétfő. Munka után megint a szokásos németóra volt, egyfajta "összefoglaló-ismétlő" órát tartottunk, nem is baj, mert lassan a hetedik leckét kezdjük meg.:)
Kedd. Elaludtam. Valami rejtélyes okból kikapcsolódott a telefonom. 4-kor még megnéztem rajt az időt, fél 5-kor keltem volna, ehelyett, 6.11-kor néztem rá a videó órájára.
Ezután már nem siettem dolgozni, szépen nyugodtan készülődtem, 8 körül értem be. De nem maradtam tovább, ami nem is baj, mert így össze tudtam futni Gege barátommal a szökőkútnál, és betérhettünk a Vendelinbe egy kávéra.:)
Szerdán a "kórházi lányok" jöttek németre, ezúttal már másfél órára, és nagyon gyorsan eltelt az idő, még egy pár percet hosszabbítottunk is. Élményszerű tanulás.:D
Csütörtökön nem volt német, egy kicsit tovább maradtam a munkahelyen. Este meg megnéztem a "közszolgálati" Fábryt. Nem volt se jó, se rossz, a visszatérés alkalmából azért emlékezetesebb műsort vártam volna.
Reggel rendhagyó módon nem olvastam meló előtt Nemzeti Sportot, mert egy kolleginával egyszerre érkeztünk meg...:)
Este meg majdnem nem tudtam olvasni, mert kiégett az olvasólámpán égője...:/ Amit aztán megcseréltem a "németezős asztalnál" lévővel, ma meg abba akartam venni, de nem kaptam a plázában...:/
Péntek. Legfőképpen k.rva hideg volt, mint a héten szinte minden reggel. Szerintem én még nem fáztam ennyire...:/ Legalábbis nem emlékszem rá...:)
"Szöszmötölős", adminisztrációs munkanap után Adrival és húgával találkoztunk, ismét a Vendelinbe ültünk be. Előtte meg a dm-ben futottunk egy kört...
Jó volt kicsit beszélgetni. Volt miről, Adri a héten diplomás lett, ezúton is gratulálok neki!:)
Este PlayStation, folytattam a bajnokságomat. Volt egy nagyon izgalmas meccs: a Barcelonával 4-0-ra vezettem az Olimpique Marseille ellen, majd 4-4, kiállították a kapusomat, és ezután nyertem 6-4-re. Tök jó volt, bár gondolom nem ez a blog történetének legérdekesebb információja..:D
Ma majd a folytatásban szuperrangadó: Bayern München-Real Madrid következik, a bajorokat irányítom..:)
---
Ma ahogy írtam, már voltam a plázában. Bolt nincs, égő nem volt, szóval nem jártam sikerrel...
Már semmi fix program nincs tervben. Playstation, tévé, na meg Itxako-ETO női kézilabda BL-meccs.
Nagyon jó híreket hallok mostanában a csapatról, így mindenképpen megnézem a meccset, sőt lassan ideje lenne újra kizarándokolni a Magvassyba, és a helyszínen megtekinteni egy mérkőzést...:)
Holnapra ugyancsak semmi extra, max. annyi, hogy Anyuval rendezkedünk, meg lehet, hogy elfutok Árkádba villanykörtéért...:)
Ja, meg egy fordításra váró magyar szöveggel ismerkedek...Nem lesz egyszerű...:/
---
Még pár dolog dióhéjban.
Gyorsan telik az idő: kiszabadult a "viszkis rabló". Még emlékszem az elfogása-menekülése-elfogása körüli hercehurcára, és lassan már szabadul. Előbb kijött, mint Stohl Buci..:D
-
Csődbe ment a MALÉV. 66 év után végleg leáll a magyar légitársaság. Igazából nem dőlök a kardomba, életemben egyszer repültem, egy tényleg emlékezetes Pér-Győr-Pér kört, de a Malévnak sosem voltam utasa...
Biztos vagyok benne, hogy hamarosan új néven, többé-kevésbé ugyanazzal a menedzsmenttel indulnak újra, természetesen a megfelelő kríziskezelés okán kiosztott busás sikerdíjak kíséretében...
Meg Novák Csaba is elhunyt...Tiszta dráma ez a Barátok közt...:( :)
-
Döbbenetes ez az egyiptomi stadionkatasztrófa...Több mint hetven halott...Még a képeket is fáj megnézni...
Azért az szerintem biztos, hogy itt nem "szurkolói rendbontás", hanem egyfajta politikai provokáció történt...Szörnyű...:(
-
Másfél év felfüggesztett börtönt kapott Adrian Sutil, a Force India egykori pilótája, aki a kínai futam hétvégéjén a Lotus csapat egyik vezetőjének okozott súlyos sérült egy partyn kialakult nézeteltérés során.
Ha már Forma-1: közeledik a tavasz!:) Na jó, ha ez nem is igaz teljesen, azért a következő szezon autóit már elkezdték bemutatni! Remélem az új Ferrarival Alonso azért pár futamot meg fog nyerni.:)
-
"Túl jó nő a csajom". Ez csak az amerikai filmekben működik...Főleg akkor, ha az illető lányt meg sem merem szólítani, még akkor sem, ha tudom, hogy nagyon-kedves aranyos. Csak éppen nem kicsit vadóc.
És az ilyen lányok aztán főleg nem rám várnak...
-
Nem a fenti bekezdés miatt, de le kell írnom: a nagy téli uborkaszezonban mintha divatba jött volna a kavarcolás, az egymás dolgaiba való beleavatkozás, azokon csámcsogás, az oktalan, megmagyarázhatatlan bemószerolás.
Nem értem, hogy ez miért jó egyeseknek...
Na mindegy is, nem vagyok hajlandó ezen idegeskedni...
---
Ennyi mára.
Jó hétvégét mindenkinek, vigyázzatok magatokra!
Öltözzetek részlegesen, vezessetek óvatosan!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: