2012. február 26., vasárnap

Lesz itt minden

Múlt hét szombaton írtam utoljára, szóval most megint a súgócetlimre kell hagyatkoznom.
A poszt megírása után elrongyoltam a plázába, Anyunak kellett lottót feladnom. És ha már ott voltam, tippmixeltem is. Elég sz*rul sikerült, a hétből három meccs elszállt, de több éves kihagyás után ez belefér.
A lottóban viszont a "rögtönzött" számaim elég jól sikerültek, az összes szám 2-3-mal tért el a kihúzottaktól. Az más kérdés, hogy ez semmit nem fizetett...:)
Sikerült megvennem a Király Gábor eddigi pályafutásáról kiadott DVD-t, nagyon érdekes film, főképp a Bicskei-könyvvel együtt érdekes.:)
Ezen kívül döglöttem, ja és kreatívkodtam a konyhában: nagyon finom sonkás tekercset hoztam össze, meg voltam elégedve a végeredménnyel...:)
---
A zsűri nagydíját, Ezüst Medvét, valamint az Amnesty International különdíját is megkapta a Berlini Filmfesztiválon Fliegauf Benedek a magyarországi cigánygyilkosságokról szóló Csak a szél című filmjéért.
Ezúton is gratulálok neki. Az már más kérdés, hogy a témaválasztás nagyon ütős volt, kis hazánk jelenlegi megítélése mellett ezzel a filmmel csak nyerni lehetett. Mert Magyarországon mindenki antiszemita és romagyűlölő.
Természetesen én is elítélem ezeket a romagyilkosokat, tetteikre nincs, nem lehet magyarázat.
Viszont: a rendezőurat nem zavarja, hogy - idézem - "a cigányok seggnyalójának tartják." Sőt büszke rá...
Hát amikor engem öt-hat jól megtermett cigánygyerek körülállt, és közölték velem, hogy engem ki kell nyírni, mert semmirekellő rokkantgeci vagyok, és bámultam bambán, mert nem kaptam szikrát, amire közölték, hogy rasszista a nézésem, akkor igencsak át tudtam érezni a kisebbségi sors mibenlétét.
Ha nem jön arra egy kollégám, akkor szerintem engem ott helyben meglincselnek.
És az én történetemet egyetlen "seggnyaló" sem vihette volna filmre...
(természetesen valós a történet, tanúim vannak rá...)
---
Vasárnap. ETO Park, bevásárlás, visszafelé Anyunak szülinapi virág. Zsuzsanna-nap alkalnából nyitva volt a közelünkben lévő virág- és autószűrő bolt. Virág és autószűrő. Remek párosítás. :)
Délután interaktív német-oktatás MSN-en, és döglés.
Meg ETO-Larvik. 31-22. Iskolajáték és erődemonstráció a BL-címvédő ellen, egészen döbbenetes módon csere nélkül...:)
Este meg Anyu és bátyámék is itt voltak, egészen rendhagyó módon.:)
---
Hétfőn nem volt németóra. Tesómmal itthon voltunk, beszélgettünk-bohóckodtunk, volt egy kis fordítás-melóm, és főtt tojást főztem. Számomra új, de hatékony módszerrel.:)
Kedden Segafredo Annával, egykori sulitársammal, F1-es szurkolótársammal. Pénzügyi tanácsadás is lehetett volna belőle, de nem az lett, viszont nagyon jót eldumáltunk...:)
Ja, és reggel egy faszi elmondott mindenféle senkiházi szarnak, mert nem adtam oda neki a telefonomat. Be akart telefonálni a munkahelyére, hogy elaludt.
Egyrészt bemászott a pofámba, és úgy beszélt hozzám, másrészt közeledett a busz, féltem, hogy szem elől tévesztem a telefont. De mindegy, senkiházi szar vagyok...
Szerda. Délután jöttek a lányok németezni. Szereztek nekem tanári segédkönyvet a Start-hoz, meg kórházi vendégpapucsot.:) Durva.:)
Nagyon gyorsan letelt a németóra, és utána este fél 7-kor volt még egy kis fordítás, meg társasházunkkal kapcsolatosan is volt még ügyintézés.
Kicsit fáradt voltam a végére.
Csütörtök. Meló után Anyuéknak intéztem kábeltévét. 54 csatornájuk lesz, jóval kedvezőbb áron, mint nekem itt Győrben, olyan csatornákkal, amikről én itt még csak nem is álmodhatok...
Utána tettem egy gyors kört érdekességképpen a közeli szexshopban. Hihetetlen, mekkora "termoszok", és kreatív guminők vannak...:D
Aztán még a buszmegállóban összefutottam egy kedves cimborával, és az ő barátnőjével. Utána meg egy cigánygyerek fárasztott, hogy mi osztálytársak voltunk. A Gombosban. Azt sem tudom, hogy az melyik suli...:)
---
Kis "csajos" kitérő két észrevétellel.
- Tudom, hogy 100-ból nagyjából 95 nőt nem érdeklem pasiként. De én abból az ötből azért szeretném fenntartani magamnak a jogot arra, hogy nemet mondjak.
És ha nemet mondok, annak lehet annál összetettebb oka, mint hogy a lánynak túl kicsi a melle, túl nagy az orra, vagy nem elég kerek a popsija...
- Attól még, hogy valaki "kedvesen néz rám", még korántsem biztos, hogy akarna tőlem valamit. A jó nő és a helyes lány kategóriák viszont néha összeérnek. És abból varázslatos dolgok sülhetnek ki...:)
Nevet nem írok...:)
---
Péntek este Lapos. Meccsnézés, előtte-utána-közben pedig sörözés cimborákkal.
Sima ötgólos siker a dán Midtjylland otthonában. Remélem jól írtam a csapat nevét!;)
Teljesen sima ügy, az előny volt 9 gól is.:)
Hajnali 2 körül értem haza. Maradtam volna tovább is, de Anyu bent aludt nálam, mert valami céges bulijuk volt, és ilyenkor egy szobában alszunk...:$ :) És jó kisfiúnak kellett lennem...:)
---
Szombat. Meglehetősen kómás voltam, mondjuk ez várható volt. Anyuval elmentünk Sparba bevásárolni, és már nem kaptam Nemzeti Sportot...:(
Délután nem csináltam semmi érdekeset. Aztán megkezdődött a magyar fociszezon. Vidi-ETO Magyar Kupa negyeddöntővel Fehérváron... Szégyenteljes 5-1-es vereség a presztízsmeccsen. Oké, volt egy hatalmas kapusbaki, meg a két tizenegyes közül legalább az egyik, de inkább mindkettő eléggé véleményes volt, szóval lehetett volna jóval szorosabb is a végeredmény, de azért ez így elég nagy szégyen... A szezon ennél csak jobb lehet...:)
Aztán szenzációs veszprémi győzelem a férfi kézilabda BL-ben az Atletico Madrid ellen, ezzel együtt magyar továbbjutás.
Végül Milan-Juve olasz bajnoki a Digisporton. A végeredményt nem tudom, mert bealudtam.
Fél 9-kor már alvásra készen ágyikó, aztán fél 10-kor megéheztem, szendvicseket gyártottam. Megkajáltam, aztán bealudtam.
Kettő körül pedig megébredtem, és tévéztem egy kicsit. Fél 8 körül sikerült aztán sikerült is felkelni.
És volt egy elég furcsa álmom. Becsengetett hozzám egy ismerős leányzó, hogy gondolta meglátogat. Mondtam neki, hogy ne haragudjon, de fáradt vagyok, vissza kell feküdnöm. Erre mondta, hogy rendben. Lefeküdtünk, és aludtunk. És ennyi.
Még az is lehet egyébként, hogy mindez megtörtént, mert reggel nem a szokott helyükön voltak a törölközők a fürdőszobában...:)
Neem, a viccet félretéve: hacsak nincs kulcsa az illetőnek, hozzám nem lehet csak úgy becsengetni, mert biztonsági rács van a lépcsőházban, szóval itt borul a sztori...:(
Mondjuk az alsó szomszéd beengedhette...:)
Hogy ki volt ő? A fent említett két csaj helyett egy harmadik...:O :D
Most majd ETO Park. "Veszek", vagyis "kapok" az ETO-bérletemmel jegyet a szerdai bolgár-meccsre, de nem magamnak, mert nekem már van...:D
Meg persze Nemzeti Sport is kell. Utána meg fordítok. Mert azt is kell...:)
Aztán már csak pihengetek.
Na de mára ennyi is.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: