2012. február 18., szombat

Rég várt hétvége

Tényleg rég vártam már ennyire. Pedig semmi buli vagy meccs nem lesz, egyszerűen csak nagyon elfáradtam, rám fog férni egy kis pihenés...
Hm...A múlt heti poszt annyiban tényleg kivételes volt, hogy a "sportrovat" elmaradt. Ez persze nem volt tudatos.:)
Az ETO focistái Törökországban edzőtáboroztak - ahogy egy ETO-blogon olvastam: "a törökországi Belekben lógtak a Belek..." -, a Forma-1-ben pedig ezerrel mennek a tesztelések. Egyelőre az okoz beszédtémát, hogy az új szabályok miatt kifejezetten rusnyák az új gépek, illetve egyes csapatok technikai megoldásai elég neccesnek tűnik...Na, kb. ez maradt ki múlt héten!:P
---
Múlt vasárnap pihengettem, és épp álltam volna neki a takarításnak, amikor egy ismerősöm rámírt, hogy segítsek neki összehozni egy német szöveget mozi-témában, amit a suliban el is kell mondani, aztán meg megtanulni. Megírtuk, és azért nagyjából jól is sikerült, mármint Ebi is ügyesen előadta, és a tanárnak is tetszett...
Amikor végeztünk, nekiálltam egy gyors takarításnak, majd kezdődött a kézimeccs, az ETO egy dán csapatot vert meg viszonylag könnyen. A vicc az, hogy az ellenfél nevét puska nélkül nem tudom leírni, így legyen elég annyi, hogy régen Ikast volt a nevük, most pedig FCM Handbold, az egyszerűség kedvéért...:D
Holnap a norvég Larvik következik.
---
Hétfő. meló után Petra kollegina hazahozott, és mivel tanítványom technikai okokból lemondta a németórát, a nap hátralévő része dögléssel, és az Anyu által behozott Kisalföldek olvasásával telt.
---
Kedd. Munka után alsó szomszéd Dávidékhoz mentem "tüzet oltani", mármint németeztünk, "érettségire készültünk", szövegeket gyártottunk.
Eredményes volt a mutatvány, Dávid jó jegyeket kapott. És azon nevettünk, hogy 50-80 szavas szövegeket kellett írni, és számolás nélkül mindegyiknél elsőre 53 szót hoztam...Őőő...Bocs: hoztunk össze. :)
Jóó, ez nem pontosan tanítás, inkább "helyette dolgozom", de mivel a srác bukott félévkor - sportnyelven szólva - mindennél fontosabb, hogy elmozduljunk a "kiesőzónából"...:)
Jaj... Meg Valentin-nap is volt - jó kis fricskák voltak "pro és kontra" facebookon, meg persze elindult a BL, megnéztem a Pro4-en a Leverkusen-Barca meccset. Síma 1-3, katalán siker. Sajnos tényleg úgy néz ki, hogy a BL a prioritás, a bajnokságban a 10 pont hátrány a Real ellen "mission impossible"-nek tűnik...
És a meccs után a német csapat játékosai azon versenyeztek, hogy ki kaparintsa meg Messi mezét...Azért ez durva...:)
---
Szerda. Napközben nagyon cudar idő volt, ezért dél körül lemondtam az esti németórát. Nem tudom, ilyenkor valahogy "nyűgös" lettem volna. Pedig ha valakivel, akkor velük tényleg jó németezni, szépek, okosak...De nagyon lefárasztott az az időjárás...
Olyannyira, hogy teljesen szokatlan módon este fél 6-kor már kikapcsoltam a gépet, és fürdés-kaja-utolsó cigi-fogmosás után már 7-kor az ágyból néztem a tévét, és a második Barátok közt alatt már aludtam...
---
Ehhez képest csütörtökön sem sikerült könnyebben felkelnem.:) A részletek leírása nélkül: a tervekkel ellentétben nem mentünk Nyíregyházára, ami ilyen fos időben annyira nem is baj.
Picit tovább maradtunk melóban, így sikerült az elvárt szintre hoznom a mínuszaimat: már szinte biztosan nem kell szabit kivennem a csúszóban kivett január 2. kiváltására..:)
Este a Story TV-n néztem Ajax-Manchester United Európa Liga-meccset, majd este 9 körül a Barátok köztök után alvás.
---
Péntek. Tegnap bizony "nagyon péntek" volt. De sok volt a tennivaló, ami ugye arra jó, hogy gyorsan telt a nap.
A délután aztán elég vicces volt...:) Eredetileg az volt a terv, hogy céges busszal 2-kor lelépek, picit megnyújtom a hétvégét.
Aztán Gergő kolléga meggyőzött, hogy ha maradok fél 4-ig, háztól-házig hazavisz.:)
Tetszett az ötlet, éltem is volna vele, ha nem hív fel tesóm, hogy Győrben vannak, értem jönnek 3-ra, és elmehetünk az ETO Parkba bevásárolni.
Így aztán ez az "opció" nyert. De közben még jött egy telefon egy régi kedves ismerős leányzótól, aki pénzügyi tanácsadó lett.
Mivel annál a cégnél dolgozik, akiknek segítségével felvettem a hitelt, megegyeztünk abban, hogy jövő héten összefutunk egyet "csak úgy"...:)
Na...ETO Park...:)
Az Alexandrában vettem egy nagyon érdekesnek tűnő könyvet, ami Bicskei Bertalan, tavaly elhunyt fociedző életét-pályafutását mutatja be.
Most először írhatom azt, hogy ottjártamkor nem volt "szellemkastély" az ETO Park, így találkoztam egy ismerőssel is. Ez mondjuk valamennyire túlzás, mert sajnos túl későn vettem észre a lányt...
Khm...:)
Tesóm még sosem találkozott vele, de annyit megjegyzett, hogy "ahogy a lány rám nézett, szerinte mi egész jóban lehetünk". Vagy valami ilyesmit...:$
A vicc az, hogy személyesen még eddig köszönésen kívül nem is beszéltünk. Eddig...:)
Mármint tegnap sem, de majd valamikor ezen mindenképpen változtatni kell...:)
Itthon picit még dumáltunk tesómékkal, aztán továbbindultak. Én nem csináltam már semmi érdekeset, mármint olvastam-tévéztem, és szerencsére viszonylag hamar bealudtam...
---
Mivel tegnap megejtettük a bevásárlást, ma nem kellene mennem sehova- újságoson kívül. De Anyu elfelejtett lottót feladni, ezért valahova el kéne mennem, lottót és ha már ott vagyok tippmixet tölteni...
Amúgy semmi de semmi.
Olvasás, alvás, tévé, PlayStation.
És mennyire jó lesz most ez így...:)
Na, ennyi mára!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: