2011. december 18., vasárnap

Tényleg címszavakban

Ez a hét úgy relatív "eseménytelen" volt, szóval lehet, hogy heti megjelenésem kissé rövid lesz, de majd a végére úgyis kiderül, hogy mit sikerül összehozni.
Nah...Előre örültem a medve bőrére...Az asztali DVD-felvevő ugyanis mégsem működik. Vagyis írni tudok vele lemezt, a lezárásba viszont valami hiba csúszik, pedig a gép sikeresnek jelzi. Így a DVD-ket csak az a lejátszó játssza le, amin megírom...:( És így töröltem az összes idei F1-összefoglalót...:(
---
Hétfőn megvolt az első egymás után két tanítványos nap. Két emberke között gyors cigi, amúgy két komoly németóra. Egész jól ment, elégedett voltam magammal, és a srácokkal is.:)
Aztán kiderült, hogy ezzel a héten az összes óra le volt tudva. Időközben az is, hogy erre az évre az összes...Hát igen, közeledik az év vége...:)
Hogy valamennyire mégiscsak megerőltető volt a hétfő, azt jelzi, hogy kedden nagyon hamar, már fél 9 tájban elaludtam, pedig ez nem szokásom...
Szerdán hosszú hetek után találkoztunk Katával, a Lipótiba ültünk be, tesója, és még két ismerős is velünk volt.
Dumáltunk-bambiztunk, este hétkor már itthon voltam.
Aznap este volt egy kis kisebbségi konfliktus, majdnem megverettem magam, de a héten erre még lesz példa...:/
Csütörtök. Jaj, ez depis nap volt...Agyamra ment ez a "szemkiszáradós", szemfájós dolog, nagyon ideges voltam. Meg volt egy kis szívzűr is, de ez nálam így karácsony közeledtével néha előfordul. Szerencsére hamar túl voltam rajta. :)
Ja, és teljes a hat darabos Coca Cola-pohár-kollekcióm, nagyon pöpecül néznek ki.:)
Péntek. 2-kor eljöttem melóból, elég volt arra a napra. Céges busszal jöttem el, és kettő közül megint a "rosszra" szálltam, valahogy sosem tudom, melyik az első és melyik a második...:) Nem egymás mögött álltak...:)
De azért így sem unatkoztam...:)
Ja, és pár lány meglátta a munkaidő-egyenlegemet, amire nem vagyok büszke, dehát ez van...:)
Anyuval kimentem Écsre. Nagyon szar-szeles időben autóztunk, sötét is volt.
Otthon elkezdtem nézni egy filmet, Kezdők a címe, de bealudtam rajta. Meg a szemem is megfájdult...:/
Szombat. Kisalföld-olvasás, kaja, kutya-macska, mérgelődés a DVD-felvevővel...És a lejátszó-résszel is, mert elkezdtem nézni a Hupikék törpikéket, de nem tudtam végignézni, mert az utolsó jó 20 percet nem játszotta le a gép...:(
Aranyos film, egyszer nézős, majd még egyszer nekiveselkedek, hogy a végét is lássam.
Aztán visszajöttem Győrbe.
Vasútállomás. Nyegle cigánygyerek szétesett-kézlóbáló járással - szerintem -véletlenül ököllel gyomron vágott. Majd elnézést kért...Én majdnem összeestem, nagyon hülyén talált el. Poén: mellettünk állt két rendőr, ha összerogyok, abból jó kis balhé lett volna, én meg retteghettem volna a pereputtytól...:/ :D
A 14-esen meg megint az "öregnéni" volt a sofőr, kissé ideges volt, még meg is állt, és prédikált a busz közepén...Viccesen nézett ki.
Este olvasás-tévé, ittam teát, meg terápiás jelleggel két sört, mert hát ugye a szemem miatt sok folyadékra van szükségem.:)
---
"Ügy" van úszóinknál, egy verseny utáni bankett után volt egy kis féltékenykedős pofozkodás. Szégyen, meg magyar válogatott, meg minden...De ez a legjobb helyen is előfordul, remélem a balhé nem megy a jövőbeni szereplés rovására...
Szépen "gyűrűzik" a bundabotrány, de erről nem tudok indulatok nélkül írni, úgyhogy inkább nem írok semmit...:/
Ja: megrendeltem a FourFourTwo-t. A havilap egy száma 1000 forintba kerül, most egy évre 4900-ért lehetett megrendelni, és mivel karácsonyi akció, még kísérő ajándékkártyát is kapok hozzá a saját nevemre, így majd átadhatom magamnak...:)
---
Hogy más se maradjon ajándék nélkül, ma még futok egy kört az Árkádban. Mivel csütörtökön dolgozom utoljára, ezért lehet, hogy pénteken valahol meg még egyet... De semmit nem fogok az utolsó napra hagyni!:P
És ma még lehet lesz egy beszélgetős-találka is, de ez még nem tuti.
Ami biztos, mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: