2011. december 10., szombat

Formabontó-kitekintő

Többek között azért formabontó, mert kivételesen szombaton írok, és azért kitekintő, mert aktuális, "közéleti" témák is lesznek.
A héten mindösszesen egy németórám volt, az viszont egy olyan sráccal, akivel kb. 10 éve nem találkoztunk, és facebookon zsíroztuk le, hogy én éppenséggel némettanár vagyok, és ő épp németet szeretne tanulni.:)
---
Ide eredetileg egy nekrológot szántam. Kedvenc DVD-felvevőm emlékére, ami úgy tűnt, hogy bemondta az unalmast. Pedig elég rendesen meghatározta écsi napjaimat, videókazettákat archihváltam, műsorokat gyűjtöttem...De a Saturnban azt mondta a srác, hogy ne vegyek feltisztító lemezt 1500 forintért, inkább lézeregységet 30-ért, vagy új gépet 70-ért.
Én mégis megpróbáltam a tisztító CD-t. Persze nem tudom, mennyire lesz tartós megoldás, de egyelőre úgy tűnik, hogy működik. Úgyhogy örülök!:)
---
Csütörtökön nem dolgoztam, megvolt a temetés. Előtte meg gyászmise, ahol elég "fura" volt a pap, de mint megtudtam, beteg, úgyhogy nagyon sajnáltam...:(
A temetés meg amellett hogy nagyon hideg volt, alig lehetett valamit hallani...És mivel ugye megyei elnökünknek volt a temetése, voltak pesti fejesek is, akik elég alaposan "kitettek magukért"... Pusmogtak-viccelődtek-telefonáltak (!), "kicsit" irritáló volt...
Más: voltunk a "rakparti úton", nekem nagyon tetszik, tiszta gokartpálya-feeling. Az egyetem környéke ugyancsak nagyon modern, bár én egyedül eltévednék...:)
Hm... A temetőben láttam olyan sírt, ahol olyan néni volt eltemetve, aki ha jól emlékszem, 1881-ben született, és talán 1965-ben halt meg...Érző-gondolkodó felnőttként megélt két világháborút, egy forradalmat...Eseménydús egy XX. század volt...:/
---
És akkor "közügyek". Politikával nem foglalkozom, a helyzet sajnos önmagáért beszél...:/
-Olvasom, hogy az egyik bank - amelyik Forma-1-es pályafutása alatt Baumgartner Zsolt támogatója volt - rajzversenyt hirdetett óvodások számára. Az egyik kislány 2.000 forintot nyert, anyukájával el is mentek átvenni a díjat. Amit aztán csak akkor vehetett volna át, ha nyitnak ifjúsági takarékszámlát (!). Persze nem nyitottak. Hazamentek, és az anyuka telefonált is a férjének. Ő valamennyire mentette a menthetőt, hazatérve édességcsomagot adott kislányának, és elmagyarázta neki, hogy ő hozza a nyereményt, mert anyával véletlenül rossz bankba mentek be...
Azért az ész megáll...:/
- Fradika. A Zöld Sasok focistái kiestek a Magyar Kupából. Elnökük nyílt levelet írt, melyben a bírót okolja a kiesésért, és megjegyzi, hogy a párharc megérdemelte volna a legjobb magyar játékvezetőt.
A bírói testület nem késett a válasszal. Egyeben mellett megjegyzik, hogy nem gondolták volna, hogy a Fradinak egy idegenbeli döntetlen után az Albert Stadionban gondot okozna az NB2-es Békéscsaba kiejtése, a legjobb magyar bíró pedig két NB1-es élcsapat, az ETO és a Diósgyőr meccsét vezette.
Ezen szakadtam...:)
-Hol bújnál el, ha ellopnál 1,3 milliárd forintot? Hát a Parlamentben...Szerintem találó!:)
Ezek a pénzszállító-rablók nem kis összeget szakítottak, már-már "túlnyerték" magukat...Mindenesetre a saját mobil használata elég amatőr húzás volt...
-Tanárverés: no comment. Engem talán egy tanítványom sem fog megverni...:) De az osztálypénz-sikkasztó Anyuka döbbenetes...Oké, hogy meg van szorulva, meg csak "kölcsönvette", de a SAJÁT gyermekei osztályainak pénzét lenyúlni...? Saját gyereket kvázi "lealázva"... Nagyon kemény...
-ez a H.Sz. nevű volt NB1-es focista, emberrabló-gyilkos jelölt meg játszott az ETO-ban is. Nem hagyott maradandó nyomokat maga után...:)
Na...Szóval "közélet". Nem Kék fény: Híradó. Itt tartunk...:/
---
Vissza "hozzám".
Próbálok nyitni a lányok felé. Optimistán, és főleg úgy hozzáállni a dolgokhoz, hogy én is "potenciális pasi" legyek. De nem megy. Egyszerűen képtelen vagyok megérteni a csajokat...Bár gondolom, ezzel nem vagyok egyedül...
De kezdek rádöbbenni, hogy én alkatilag alkalmatlan vagyok egy normális párkapcsolatra. Nem normálisban már volt részem...Abból a 3 hétből jó kis akció-thriller-tragikomédiát lehetne forgatni, ha nem is 18-as, de mondjuk 16-os karikával...:D
Ezt egyébként - mármint a bekezdést indító gondolatmenetet - elmondtam egy nekem nagyon sokat jelentő csajnak. Azért ehhez tudni kell, nagyon macsó szöveg...:/ :D
Volt a temetésen egy néni. Fia 39 éves. Ebben a korban a néni már unokázna, mérgelődne fiával, hogy sokat kocsmázik, féltené, amikor messzire utazik, stb.
Ehelyett fürdeti-pelenkázza-eteti magatehetetlen gyermekét. És mégis tud nevetni, örülni a világ dolgainak.
Szóval, a problémák relatívak. Kiderült ismét, immáron nem először.
---
Na, akkor azt hiszem, ennyi.
Este 10-től Real-Barca, sörrel-pattogatott kukoricával. Remélem, nyer a Barca, nagyon kell a 3 pont, égető szükség lenne rá!:)
Holnap döglés, pihi, meg benzinkút.
Más konkrét terv még nincs, de majd alakul.
Jók legyetek, további kellemes hétvégét mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: