2011. december 23., péntek

Levezetés

Goszi tömegközlekedik.
- ha két busz közül az "elsőre" kell felszállnom, akkor mindig eltévesztem, hogy melyik lesz az.
- ha mondjuk a belváros felé megyek, akkor a kórház felé jön előbb busz, és fordítva.
-ha hosszú sprint után elérném a buszt, a sofőr egyszerűen otthagy. Ha viszont a "pokol p*csájában" vagyok még a busztól, és nem is nagyon szeretném elérni, akkor tuti megvár...:)
-ha meg elérem, rajta vagyok, akkor odacsuk a sofőr...:D
---
Vasárnap az Árkádban jártam, elképesztő, hogy mekkora tömeg volt, dehát Aranyvasárnap lévén ez annyira nem volt meglepő.
Egy-két ajándékot kellett még vennem, borzalmas módon nem voltak ötleteim, de azért sikerült megoldanom a helyzetet.
A Saturn ajándékutalványból meg fülhallgatót vettem magamnak, az ugyanis fogyóeszköz.:)
Estefelé meg Adrival találkoztunk a vasútállomás restijében, ami nem egy elit hely. De legalább ismét kiderült, hogy nem a hely számít, hanem a társaság.:)
---
A heti németórák mind elmaradtak, tanítványaimmal úgy döntöttünk, elkezdjük a téli szünetet, folytatás majd a 9-ei héten.
Ehelyett hétfőn egy fordítós meló futott be: keresztanyám egy ismerősének kellett lefordítanom egy levelet, akinek a sógornője német, de kölcsönösen nem beszélik egymás nyelvét, a testvér/férj sajnos meghalt, így most már tolmács segítségével kommunikálnak...
Egy kis "családregény", elég felkavaró élmény volt... Na meg az, hogy a levelet kézzel kellett írnom, 1 A/4-es oldal, szerintem egész évben összesen nem írtam ennyit...:O
Kedden meg egy önéletrajz-fordítás volt, azzal semmi gond nem volt.
Szerda. Vendelin Gege barátommal. Már elég régen találkoztunk, így összeültünk egy kis sörözésre, dumálásra.
Jó kis este volt, bár a sörrentést itthon még folytattam.:)
Tegnap meg Katával plázáztunk/karácsonyoztunk. Kaptam tőle egy övet, és egy "speciális csomagolású" Jägermeistert.
És neki is tetszettek a könyvek, és a pohárkészlet.
A nap végén pedig Meki.
Semmi extra, csak hambi, és sajtburger, nem szeretem a fullos szendvicseket, elég a "fapados" verzió.
De amit melóba rendeltünk kebapot, az egyszerűen borzalmas volt...:O :)
És a buszon találkoztunk Kata egy barátnőjével...:$ Jaj...:) Egy hercegnő...♥
Valószínűleg "szerelmes vagyok", mondom ezt akkor is, ha rájöttem, nem szabad "hasra esni" a csajoktól, nyálasnak, tutyimutyinak lenni velük. Magabiztosnak, kicsit "lekezelőnek" kell lenni. Fura, de így lehet érdekessé válni egy csaj számára.
Ha jól látom a helyzetet...:)
---
Meghalt Kim Dzsong Il, Észak-Korea kommunista diktátora. Nézem a tévében a felvételeket az ottani megemlékezésekről, és nem jutok szóhoz. Egyszerűen borzalmas, hátborzongató.
Évtizedek alatt módszeres "agymosáson" mentek át, államszinten "le vannak butítva"... Borzalmas...
---
Magyarország-Románia jégkorong-meccset rendeztek a minap.
Ez azért érdekes, mert a románok 23 fős keretéből 22-en magyarok, egyedül a kapus román, de neki is az anyja magyar.
Na, és ennek megfelelően játékosaik a meccs előtt a magyar Himnuszt énekelték. Óriási balhé lett ebből, a helyi sajtó mindenféle hazátlan árulóknak titulálja őket, a jégkorongszövetség támogatásának felfüggesztését tervezik, stb.
Ez is egy bizarr szituáció, 80 évvel Trianon után...És ha azt nézzük, minden érdekelt félnek "igaza van"...
A meccset egyébként Románia nyerte, 14 év után nyertek ellenünk...
---
Mindjárt megyek ETO Parkba, megveszem az új ETO-s könyvet, meg körülnézek a CBA-ban.
Utána itthon pakolászok-pihengetek, csak holnap reggel megyek Écsre karácsonyozni, és kb. hétfő este jövök majd vissza.
---
Azt hiszem, mára ennyi voltam.
Minden kedves olvasómnak Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: