2015. március 15., vasárnap

A kialakult helyzetre való tekintettel

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
---
A kialakult helyzetre való tekintettel öncsődöt jelentett a Quaestor Financial Hrurira.
A kialakult helyzetre való tekintettel csődvédelmet kért a Quaestor csoport által tulajdonolt Győri ETO FC Kft. 
A kialakult helyzetre való tekintettel azonnal megszüntette a Győri ETO FC Kft-vel kötött támogatói szerződését az Audi Motor Hungária Kft.
A kialakult helyzetre való tekintettel egy darabig nem lesz több blogbejegyzés. 
Sziasztok, jók legyetek!
Eredetileg ennyi lett volna a mai poszt. 
De azért erőt veszek magamon. 
De kicsit összeszedetlen és szétszórt lesz a mai írás. Ahogy én is érzem magam... 
---
Nem tudom, hogy a hétfői volt-e a GosziBlog történetének leghosszabb posztja, de hogy azt írtam legtovább, az egészen biztos. Volt mit kipihenni. Nem, nem emlékszem, hogy néztem-e a Kék fényt.:)
---
Kedd. Öncsődöt jelentett a Quaestor Financial Hrurira, ami elég ijesztő hír volt, mert ugye az ETO focicsapatának is a Quaestor-csoport a tulajdonosa. Akkor még arról szóltak a hírek, hogy a problémát talán sikerül külön kezelni. Bár ez akkor is elég meseszerűen hangzott. 
3-ig voltam melóban, itthon döglés-punnyadás volt a program, és hambit vacsoráztam. Mást nem írtam fel. 
---
Szerda. Csődvédelmet kért a Győri ETO FC Kft. Nem vagyok pénzügyi szakember, de legjobb tudomásom szerint ez azt jelenti, hogy 3 hónapig nem kezdeményezhető végelszámolás a cég ellen. A bajnokságból hetvenvalahány nap van háta, szóval a szezont be lehet fejezni. Reménykedem, hogy egy ilyen hagyományokkal, és ilyen infrastruktúrával rendelkező klubot valaki ne akarna megmenteni. 
Győr 2017-ben Ifjúsági Olimpiát rendez, ami a 2024-es budapesti olimpiai pályázat egyfajta referenciája lenne. 
Elég hülyén venni ki magát, ha a polgármester úr, MOB-elnök a kukába dobna egy 111 éves sportegyesületet. 
Khm... Az ETO NB1/B-s férfi kézilabdacsapatának egyébként január óta (!!!) a Buda-Cash volt a névadó szponzor. Mik vannak... 
Ja: szerdán vettem észre, hogy facebookon kizártak egy zárt ETO szurkoló-csoportból. Az indoklást egy csoportban maradt jóbarátom küldte el privátban. 
A döntést tudomásul vettem, az időzítés siralmas. Most összefogni kellene, nem csoportot ritkítani. Szerintem. 
Este egy tökéletesen tét nélküli, ámbár presztízs szempontjából elég fontos meccsen kézislányaink vereséget szenvedtek a Ferencváros otthonában. Túléljük, de a sorokat rendezni kell. Tomorit pedig nem szeretném Győrben látni. ETO-mezben főleg nem...
Közben olyan meleget csinált a konvektor, hogy szaunában éreztem magam. Le is húztam őrlángra. 
---
Csütörtök. Reggelre tök forró lett az őrlángon hagyott konvektor. Ez az álmoskönyvek szerint nem jelent jót, főleg egy kigyulladt gázbojler után. 
Sikerült szerelőt szereznem, aki vagy csütörtök délben, vagy péntek reggel ért rá. A péntekre szavaztam, egy szabi mínusz, de legalább pihenhettem is egyet. 
Meló után németóra volt, jól megdolgoztattam kedves barátomat, akinek pár órával később a gyermeke is megszületett. A kettő között nyilván nincs összefüggés, de tök jól jött ki, és ezúton is gratulálok.:)
Hazaérve rám írt András barátom, hogy megfőzte a szombatra ígért paprikás krumplit. Áthozta, és egy-két sört is megittunk. 
Meglepődött, hogy tudok vakon gépelni. Hogy ez hogy derült ki sörözés közben? Felvetődött egy Tatabányáról Debrecenbe szerződött kameruni csatár neve, aki később az MSV Duisburgnál kötött ki. Én pedig bepötyögtem gugliba, hogy Tatabánya Debrecen Duisburg. A fialatalembert Dorge Rostand Kouemahának hívják. Igen jó vagyok!:)
---
Péntek. Szerettem volna időben felkelni. Ehhez képest 7.55-kor pattantam ki az ágyból, és 8-ra jött is a szerelő. 
Aki úgy beszélt, mint egy egyetemi filozófiaprofesszor. Mókás volt. 11 ezer forintért meg is javította a konvektort. Működik.:)
Egész nap pihengettem, délután meg bementem a vasútállomásra újságért. Az eladócsajszi amint meglátott, mondta, hogy 2 nap keresés után megtalálta a Forma-1-es újságot, és mutatta is, hogy hol van. Sőt azt is megkérdezte, hogy Sport Pluszt is kérek-e. Nem kértem. De az ilyen gesztusok jól tudnak esni az ember fiának. 
A dohányboltban nem a csajszi volt...:(
Hazatérve olvasgattam, meg folytattam a semmittevést. És persze megettem a maradék paprikás krumplit. Lelke volt, baszki, nagyon ízlett, és nem csak azért írom ezt, mert tudom, hogy Bandi olvassa.:)
---
Szombat. Reggel jött a hír, hogy az Audi nem támogatja tovább az ETO felnőtt "profi" focistáit, az utánpótlás mellett viszont maradnak. 
Mélyütés, innen tényleg szép nyerni. 
A Forma-1 időmérőt figyelgettem, bár túlzottan nem kötött le. 
Nem túlzás, kb. életem második legrosszabb napja volt. Csak néztem magam elé bambán, és semmihez nem volt kedvem. 
Szerencsére befutott tesóm. Elmentünk kajálni, meg sütizni, beszélgettünk, kicsit elvonta a figyelmemet. 
Aztán este egy kedves barátunk legénybúcsúját tarottuk a Hrabalban. Ettünk-ittunk-beszélgettünk, cimboránknak csak egy feladatot kellett teljesítenie: az összes kéziscsaj által dedikált ETO-mezen kellett az autogramokat beazonosítania. 
Azért csapatmunkában megoldottuk.:)
Ja: a Hrabalt bátran ajánlom mindenkinek: finom kaják, finom cseh sörök, kedves pincérek. Dobre, nagyon dobre!:)
A levezető sört a Koziban ittuk meg, itthon már csak kajáltam.:)
---
Ma hajnalban tesóm visszament. Nagyon hajnalban. Fel akartam kelni kávézni vele, de teljesen esélytelen volt, a Forma-1 rajtja előtt 10 perccel keltem, akkor már egy órája úton volt. 
A versenyt Hamilton nyerte. És ennyi. 
Meg egy mosást is elindítottam. 
Ma már nem megyek sehova, a boltok is zárva, meg ünnep is van. 
Folytatom a semmittevést. 
Jövő hét? Lesz német, vagy tejfakasztás.:)
Meg lesz esküvő, úgyhogy az ünneplő szerkómat össze kell rendezni. 
Ja, meg persze holnap ETO-Pápa. 
Ha és egyáltalán... 
---
Még nincs vége. 
A kialakult helyzetre való tekintettel pár szösszenet.
*
Úgy írok nőkről, hogy soha nem volt barátnőm. Úgy írok sportról, hogy tornából világéletemben felmentésem volt. Úgy írok autósportról, hogy nincs jogosítványom. Nem semmi azért...:D
*
"Lecserélheted a nődet, a kocsidat, de a kedvenc klubodat soha!" A Kispest-szurkolóknak volt anno egy ilyen drapijuk. 
Mint fentebb írtam, nőm még sosem volt, autóm is csak névlegesen. 
Azt is sokan tudják rólam, hogy a pesti évek nyomán évekig Újpest-drukker voltam. De 2005 táját ráleltem a helyes útra. Nem lesz több klubcsere. 
*
Ayrton Senna volt a kedvenc autóversenyzőm. Meghalt. Utána jó sokáig nem volt kimondott kedvencem. Aztán Robert Kubica kiérdemelte ezt a státuszt. Összetörte magát. 
Jelenleg Alonso és Räikkönen a két kedvencem, a spanyolról nem tudni, hogy fog-e még versenyezni egyáltalán.
Kedvenc külföldi focicsapatom, a Barca ki van zárva az átigazolásból. 
Az ETO kézislányai sorra elbukták azokat a nemzetközi kupadöntőket, melyeken személyesen szurkoltam nekik. 
Az ETO focistáinál meg ez a helyzet. 
Nem vagyok jó kabala. 
*
On tour. Stadionok-városok, ahol ETO-drukkerként megfordultam: DAC-pálya, Gyirmót, Sopron, Székesfehérvár, Tatabánya, Siófok, Pápa, Szombathely, Zalaegerszeg, Paks, Kaposvár, Veszprém, Debrecen, BVSC Sporttelep, Bozsik Stadion, Hidegkuti Stadion, Stuttgart, Nyitra. 
2013, focistáink bajnoki címe, és a kézislányok első BL-győzelme  óta a blog alcíme: We are the champions. 
Most a The Show must go on következik. 
*
Sérvműtét, zalai temetőlátogatás, Anyu halála, apánk a sürgősségin, osztálytársam koccanása a házunk előtt, meg egy bölcsességfog-bedurranás, meg egy ausztriai látogatás. 
Tudomásom szerint hat hazai meccset hagytam ki az elmúlt kilenc szezonban. The show must go on. 
*
Teljes menetfelszerelésben vagyok, indulnék ETO-meccsre, és álmaim nője ott áll a bejárati ajtóban, lenge öltözékben, és megkér, hogy maradjak vele. 
Többször feltették már nekem ezt a kérdést, hogy miként döntenék. 
A felvetés nyilván elméleti. Életem nője nem fog ott állni a bejárati ajtóban. Nincs kulcsa a rácshoz.:D
Amúgy meg nem életem nője az a nő, aki egy ETO-meccs időpontjában akar meglátogatni. 
ÉS MECCSRE AKAROK MENNI!
---
ETO-sálat, és ETO-sapkát hordok a hétköznapokban is. Ha lecserélem, megtagadom szeretett csapatomat. Ha nem cserélem le, rajtam élcelődnek vadidegen emberek. Tegnap is volt rá példa. 
Sportrajongónak lenni nehéz dolog. 
Barátok közt, Jóban-rosszban. 
De ezt a szappanoperát az élet írja. 
---
És ennyi voltam mára. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!
"Csak az ETO, mi van nekünk..."

Nincsenek megjegyzések: