2014. március 22., szombat

Itt a tavasz

Hát igen... Megint elhagytam a feljegyzéseimet... 
Elárulok egy "naaagy kulisszatitkot": a mindenkori nadrágom farzsebében tartom a cetlit... A vicc az, hogy emlékeim szerint tegnap hazaérve írtam még rá valamit a konyhában, mégsem tudom, hogy hová tettem...:( :)
Ja: jobb cím nem jutott eszembe. De legalább igaz!;)
---
Arra emlékszem, hogy valamit még az előző bejegyzésből is kifelejtettem, azt most pótolom.:)
Szóval hónapokig, vagy talán évekig is egy busszal jártunk dolgozni egy kolléganőmmel. Aztán ő vonatra váltott, és nem nagyon találkoztunk.
Múlt hét pénteken aztán megint találkoztunk a buszon.
Elmeséltem neki, hogy pár hete pont megkérdeztem valakitől, hogy a cégnél van-e még, olyan régen láttam.
Aztán persze kiderült, hogy aznap dolgozott utoljára, szóval még beszélgettünk egy utolsót...
---
Hétfőn a bejegyzés megírása után a Kék fényen kívül ismét nem volt semmi lényeges. Azt hiszem.:)
---
Kedd. Melóból hazaérve eszembe jutott, hogy hosszú idő után kellene egy kádbandöglős szeánszot tartani.
Hát... Nem sült el valami jól a dolog. A bekészített Nemzeti Sport beesett a vízbe, ami pedig a levegővel együtt hideg volt. Szóval csak a hangulat kedvéért olvastam egy kis HVG-t, gyorsan lezuhanyoztam, és befejeztem a rövidre sikerült szeánszot.:)
Utána tojást főztem, ami legalább jól sikerült.:)
---
Szerda. Meséltem már egy lányról, akinek majd fordítok valamit. Szerdán beszélgettünk egymással először.
Furcsa volt... Mármint pozitív értelemben volt furcsa... :)
Azt már lesem írom, hogy a már sokszor említett "babona" szerint akár a feleségem is lehetne... Hehe...:D
Szerintem szerda délután történt az is, hogy egy kedves kolleginával összeültünk ilyen adó-, és fogyatékostámogatás-dolgokat megbeszélni.
Hm... Azért mert mozgássérült vagyok, kaphatnék adókedvezményt, és fogyatékossági támogatást is.
A kettő persze nem függ össze egymással, több szálon kell intézni őket.
És tudom, hogy hülye vagyok, de számomra olyan "kuncsorgás-szaga" van a dolgoknak, mármint hogy markot tartok, kunyerálok, amihez nagyon nincs kedvem.
Főleg úgy, hogy a háziorvosom, amikor felhívtam, hogy lennének ezek a dolgok, kb. közölte, hogy nincs ideje ilyen hülyeségekkel foglalkozni.
Szóval legszívesebben hagynám az egészet a francba. A gond ezzel persze mindösszesen annyi, hogy büszkeségért nem adnak kenyeret a boltban...
Ez olyan, mint a kedvezmény a szemüvegre. Járt volna, meglehetett volna, a boltnak semmi kára nem lett volna belőle. Háromszor magyaráztam el, hogy mit írjanak le, nem értették meg. Én könyörögni nem fogok.
Persze megint saját magammal szúrtam csak ki.
Hazatérve egy választási szórólapon felfedeztem az én Balázs barátomat.
Hogy mik vannak?:)
Este németeztünk a szomszéd csajjal. Egy élmény volt.
Azt hiszem, le fogom védetni a "teniszezős németezés"-t, persze a módszertana még pontosításra szorul...:)
Hazaérve sörözéssel zártam a napot, és egy kolléganőmmel "szmájliztunk", az ő szavaival élve...:D
---
Csütörtök. Elég nehezen keltem fel.
Aztán még az egyik szomszédasszonnyal, meg a boltos csajjal is jól elbeszélgettünk, szóval a tervezettnél később értem be dolgozni.
Mégis viszonylag időben hazaértem.
Azt terveztem, hogy írok egy blogbejegyzést. De nem volt kedvem. Pedig akkor még megvolt a puskacetlim....:)
Inkább mostam helyette.:)
Nagyjából kialakult a Győri Audi ETO KC jövő évi kerete. Elég nagy változások lesznek, érkezők és távozók is lesznek bőven.
Csütörtökön kétszer beszéltem apámmal telefonon.
A második hívással elvette a kedvem, hogy ma kimenjek Écsre.
Ma persze megint hívott. És normális volt. Hogy ezen agyaljak, hogy miért vagyok olyan bunkó, hogy nem megyek ki... Ááááá
---
Péntek. Nagyon szeretem az új telefonomat. Gyors, jó a fényképezője, könnyen kezelhető...
De az ébresztés... Pff... Rengeteg opciót meg lehet adni, és hajnalban nagyon észnél kell lenni, hogy az ébresztés kinyomását ne tévesszem össze a szundival.
Eddig mindig megoldottam persze a problémát, sajnos pont a Forma-1-ről viszont sikerült lemaradnom, szerintem emiatt. Is. Azért a sör is szerepet játszhatott...:)
Ha már Forma-1: Ayrton Senna pénteken lett volna 54 éves.
Hihetetlen, hogy már 20 éve meghalt...:(
Khm... Van egy lány a munkahelyemen, akivel mindig a szerelde egy bizonyos pontján szoktunk összefutni. Vagyis inkább összetalálkozni. Sehol máshol. Én megyek egyenesen, ő pedig kanyarodik valamerre. És az időpont NEM állandó...:O :D
Egy másik csajt pedig bejelöltem facebookon.
Jaj, hogy mennyit agyaltam rajta, hogy bejelölhetem-e. Az már beteges..:D
De meggyőztem magam: engem is szoktak jelölni látásból ismert emberkék, szóval néha nálam is belefér.:)
És a lányt úgy hívják, mint Anyut. Meg nagymamámat. Meg dédnagymamámat. Ritka ez manapság... :)
Jó, hülye vagyok, tudjátok be annak, hogy tavasz van!;)
Este hamburgereket rendeltem a kedvenc helyemről.
Aggódott a futár, hogy nem azt hozott, amit rendeltem, és amit számláztak.
De minden stimmelt, csak az egyikre rosszul írták rá, hogy mi van benne.
Visszacsörögtem, hogy nyugtassák meg a futársrácot, hogy minden okés volt. És ő vette fel, szóval minden jó volt.
Heh: kedves kollégám és barátom pedig lefutotta a félmaratont!
Gratula, büszkeség!;)
---
Ma. Hááát először is majd' íz órát aludtam, de nagyon rám is fért.
Reggel egy kávé mellett összeraktam a tippmix-, és lottószelvényeket. És nem felejtettem itthon semmit.:)
Fel is adtam őket.
Meg boltban is voltam.
Mindig zavar, ha hülyének néznek, erre ma véletlenül két bevásárlókosarat markoltam fel a bejáratnál, és a péksüti-pultnál vettem észre.:)
Ezek a mai fiatalok-szokták mondani.
Ezek a mai nyugdíjasok olyan lökdösődést tudnak művelni a buszon egy ülőhelyért, vagy leszálláskor, hogy az egész egyszerűen döbbenetes.
És a győri lányok a legszebbek!
És éljen a tavasz!:)
Mindjárt mosogatok, meg rendelek valami ebédet. Most vettem észre, hogy relatív sok utalványom halmozódott fel, úgyhogy megtehetem.:)
Aztán megírok két fordítást, és pihengetek.
Este 8-kor Paks-ETO tévében. Beszereztem egy kétliteres Pepsit. Nagyon komoly, nincs kedvem sörözni!:)
Itthon. De ha esetleg valaki elhív egy vendéglátóipari egységbe, nem fogok nemet mondani.:)
Holnap délelőtt el kéne battyognom Lidlbe, aztán nekikezdek egy harmadik, elég hosszú fordításnak.
Este meg Real Madrid-Barcelona.
Tippmixen a Realra fogadtam. De a Barcának szurkolok.
Szóval mindenképpen jól járok!:)
---
Jövő héten lesz németóra, ETO-meccs, találka.
El kéne mennek három bankba, két dokihoz, meg két hivatalba is.
Ezeket majd szépen elosztom.:)
Meg lakógyűlés is lesz. Sanszos, hogy nem fogok ráérni... :( :D
---
Vannak dolgok, amiket nem értek.
Mármint...
Na mindegy, ezt majd egyszer megpróbálom szavakba önteni.
---
És egy személyes projekt is készülőben van.
Nem az, amire már célozgattam. Az egy másik.
Majd mesélek!:)
De mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: