2014. március 10., hétfő

Dóri, a celeb

Jól kitoltam magammal tegnap, hogy lusta voltam posztolni, így ma "kell" posztolnom. És van mesélnivalóm bőven.:)
Szombaton ugye degeszre kajáltam magam Écsen, így vasárnap nemigazán voltam éhes. Az volt a terv, hogy sütök melegszendvicset, megeszem a maradék palacsintát, és elindulok András barátomékhoz meccset nézni.
Ehhez képest jött az SMS, hogy elkészült a szemüvegem. 
Megettem a melegszendvicset, meg a palacsinta-adag felét, és elindultam az Árkádba. 
Mondtam, hogy megkaptam az SMS-t. Megkérdezték, hogy hívtak is-e, mert ha csak SMS, azt a pesti központ küldi, és nem biztos, hogy ott a szemcsi. Hát az ütő megállt bennem egy pillanatra. 
De szerencsére ott volt, megérkezett. Felpróbáltam, jó lett, örültem. 
Nem írattam le, hogy romlott a látásom, se kedvem, se időm nem volt magyarázni, amikor először ott jártam, akkor se nagyon értették, hová akarok kilyukadni. 
Nem késtem le a meccset, időben kiértem Marcalvárosba. Fradi-ETO. 1-1 lett a vége, egész jó kis meccsen, érdekes játékvezetéssel, és Fradi-szimpatizáns kommentátorral. 
Közben eljött értem tesóm, a meccs után még négyesben elmentünk egy sörre egy helyi vendéglátóipari egységbe, sőt, bratyóval még itthon is megittunk egyet. 
---
Hétfő. Meló után tesómmal ügyintéztünk. Nem felejtettem el bemenni a Volán-irodába, ráírták az igazolványra az új személyi igazolvány-számomat. 
Vettem le pénzt a városban, és annyira szokatlan, hogy jól látok, hogy lefejeltem az automata "burkolatát", vagy tetejét, vagy mijét. A fejem zsongott, de szerencsére a szemüveg nem deformálódott. 
Aztán Vodafone. Kötöttem új szerződést, meg vettem egy Galaxy S3 minit. Nagyon pöpec kis jószág, teljesen más kategória, mint a jó öreg Galaxy Y. 
Jobb a fényképezője, gyorsabb az egész, a viber is tökéletesen működik. Csak a hangulatjelek hiányoznak...:( :D
Ja, és vettem hozzá egy jó kis mágneses tokot, amit tegnap este sikeresen eltörtem, mielőbb vennem kell egy újat....
A nagy örömre sütiztünk a Patioban, meg feladtam a tesómnak egy csekket, mert ugye a mozgássérülteket soron kívül kiszolgálják. És én bunkó módon visszaéltem a helyzetemmel...:)
A Jyskben vettem még egy hátpárnát, vagy nyakpárnát, vagy mit... Mert az jó, kényelmes, olvasgatáshoz, dögléshez főleg...:)
Lui barátunkéknál is tiszteletünket tettük, aztán a Mackó Kuckóban hambit vacsoráztunk. Fasza, nem tudom elolvasni a saját írásomat, és azon gondolkodtam, mi a fene az a Macsó Kuckó...:D
A nap hátralévő része természetesen telefon-bűvölgetéssel telt...:)
---
Kedd. The show must go on: Decathlon, OBI, Lidl, Spar, benzinkút. Sok dolgot vettünk, sok dolgot elintéztünk. 
A legelső helyen tesóm a kezembe nyomta a törzsvásárlói kártyáját, én meg elfelejtettem odaadni, a pénztáros csaj meg b*szta elkérni... Pedig azért vettem ezt-azt...:)
Az OBI-ba meg bementünk egy szem kalapácsért, és ott elkérték a SuperShop kártyámat. Vagyis Anyuét... 
Kapott egy 500 forintos Burger King-kupont szülinapjára...:( :)
(szerk.: jól van, asszem ehhez a poszthoz oda kell írni, hogy termékmegjelenítést tartalmaz. A Família KFT-ben nem volt ennyi promóció...:D ) 
A vacsora pedig bundáskenyér volt.:)
---
Szerda. Kettőig voltam melóban, aztán egy kollégám hazahozott. 
Megittam egy kávét, kicsit pihengettem, aztán a Borvirág felé vettem az irányt, ott találkoztunk a cimbikkel meccs előtt. 
Magyarország-Finnország. 2-1-re kikaptunk.
Hát... Őőőő fura, mert ennyire kiábrándító meccsen én még nem voltam, pedig láttam már ezt-azt. 
Nagyon gyenge mutatvány volt, sokan már félidőben, magyar előnynél hazamentek. 
Mi maradtunk, de sok köszönet nem volt benne. 
Legalább Harcsi és Atesz barátommal elbohóckodtunk.:)
Patrícia is hazament szünetben...:(
Ő egy nagyon helyes leányzó, bár a bemutatkozáson kívül nem beszéltünk. 
Úgyhogy ezt most nagyrészt poénból írtam le, de vicces, hogy közben kiderült, hogy a lány egy fősulis ismerősöm húga... És nem, nem jelöltem be facebookon...:)
Este levezető sör, fürcsi, vacsi, tévé, net, alvás. 
---
Csütörtök. Álmos voltam és nyűgös. Ez a meccs tényleg fizikai tüneteket váltott ki belőlem...:) Más eseményt nem is jegyeztem fel. 
Van egy csomó címszó a jegyzetemen, amit nem tudok hová tenni....:O :)
---
Péntek. Életem talán legfurcsább szabadnapja. A reggeli készülődés közepette nagyjából 10 percenként elmentem pisilni, így nem mertem elindulni dolgozni....:/
Gyorsan elrohantam -szó szerint:)- boltba délelőtt, amúgy itthon voltam, aludtam, olvastam, tévéztem. 
Estefelé felhívott apám. 
El kéne mennie Écsen fogorvoshoz. 
Az jó messze van tőlünk, és két rokon is felajánlotta, hogy elviszi kocsival. De ő nem akar a nyakukon lógni, inkább elmegy gyalog. A pokol pics@jára. Amikor ketten is elvinnék, ő meg fél évig el van tiltva a nehéz fizikai munkától. 
A hibás persze én vagyok, mert nem akarok jogsit... Jááááj...:/
Be kell valljam, csak a facebookon találkoztam Nádas Tamás nevével. Sok ismerősöm kedveli, de én nem tudtam, ki ő. 
A magyar műrepülő-világbajnok pénteken egy légi bemutatón életét vesztette. 
Megnéztem pár cikket, interjút vele kapcsolatban, profi volt és szimpatikus. 
Nyugodjék békében...
Este még Szomszédokot is néztem. 
Furcsa kedvenc ez a sorozat. 
Jó nosztalgiázni, az akkori történésekre emlékezni, de azt is eszembe juttatja, amikor még nagymamámmal és Anyuval nézhettem ezeket a részeket. 
1990 őszén járunk. 
Jaj, de visszamennék egy picit...:( :)
---
Szombat. Úgy volt, hogy jön hozzám egy lány németre, de sajnos közbejött neki valami. Pedig tök romcsi lett volna, nőnap alkalmából virággal vártam volna, és gyakoroltuk volna, hogy "Vielen Dank für die Blumen..." :D
Jövő héten meg sajna én nem érek rá, így erre a szombati németezésre még várnunk kell.
Egy-két fordítással is függőben vagyok. Egyet elhagytam.... Szerencsére érkezik a másodpéldány...:) A téma elég necces...:$ :)
A másik pedig modellvasutas cucc, a cégünk termékeiről, úgy, hogy az illető nem is tudta, hol dolgozom...:) 
A harmadikat pedig még meg sem kaptam. Várom sok szeretettel...:)
Nah... Reggel összeállítottam a tippmix-, és lottószelvényeimet, majd bementem a városba feladni őket. Hát frankón itthon felejtettem az egész cuccot...:( :D
Hihetetlen szórakozott vagyok, reggeli arcmosáskor például most mindig vissza kell mennem a fürdőszobába, mert a mosógépen felejtem a szemüvegemet...:D
De szerencsére sikerült újra összeraknom a szelvényeket. Három szelvény, 900 forint befektetéssel nyertem 1095-öt...:D A lottót ne számoljuk, az más kategória.... Felkötném magam, ha akkor húznák ki Anyu több évtizedes számait, amikor épp nem adtam fel a szelvényt....:( :)
Hazatérve pizzarendelés. Meg pihi. 
Aztán a változatosság kedvéért a Stadion Söröző felé vettem az irányt, ezúttal ott melegítettünk meccs előtt. 
Az újabb felfázást megelőzendő egy Kisalföldet tettem a fenekem alá....:)
Győri ETO FC-Pécsi MFC 2-5. Hát ahogy egy kolléganőm tapintatosan megjegyezte: nem nyertünk... 
Nagyon szar itthon öt gólt kapni, ez nem kérdés.
Nekem valahogy mégis "tetszett" a meccs. Volt hajtás, akarás, esemény. 
Védekezés és sikerélmény persze nulla... 
Kassai elég furán vezette a meccset, jellemző, hogy a meccs végén a közönség nem a csapatot vagy az edzőt, hanem  a bírót szidta. 
De nem rajta múlott elsősorban... 
Még egyszer ilyen szarul nem játszhatunk, főleg mert jövő vasárnap Vidi-ETO, ami ugye presztízsmeccs...
És az első félidő végén majdnem összetörtem magam: sörért indulva félig még a meccset néztem, így a sípcsontommal telibe kaptam a betonlépcső élét, hát azt hittem ott halok meg. 
Sokan odajöttek, hogy felsegítsenek, de én megvártam, amíg elmúlik a fájdalom, és egyedül feltápászkodtam. 
A lábam persze még mindig nagyon fáj...:/
Meccs után meg egy srác segített lemenni a lépcsőn. Nagyon rendes volt, belém karolt, a hónom alá kapott, nem értette meg, hogy az is elég, ha a vállát fogom...:)
Itthon "nőnapoztam": sör, cigi, mp3. Meg néztem Erdei búcsúmeccsét. 
Volt, aki hívott a Neoba partyzni, de én már lusta voltam fürdeni, öltözködni, stb. 
Hajnali fél 3 körül négy szendvicset azért még beburkoltam az arcba.:)
---
Vasárnap. Viszonylag időben keltem, el is mentem Sportért. 
Aztán mostam mosogattam. 
Írhatnám, hogy sütöttem-főztem, de az elég nagyképűen hangzana, ha már a húsgombócleves fodros tésztával zacskós, a csokis tekercs meg gyorsfagyasztott volt.:)
Ezen kívül tévéztem, neteztem, olvasta, semmi extra...
Vagyis dehogy: egy gimis ismerősöm kis pauza után visszatért facebookra, vele beszélgettem. 
Meg persze Dórival. Akit anno még a teleshopban ismertem meg, nagyon kedves vagány csaj. Előbb otthagyta a céget, mint én, évekig nem hallottam róla semmit. 
Aztán mostanában facén el szoktunk bohóckodni, de tegnap írtunk egymásnak először privát üzenetet. Történelmi pillanat!:)
És azt kérdezte a leányzó, hogy megemlítem-e a blogon, mert hogy ő akkor híres lesz. 
Amúgy dehogy leányzó: egy csodaszép kislány édesanyja...:)
És meg lett említve.:) Érdekes, nem ez volt az első eset, hogy valaki várta, hogy fogok beszámolni virtuális naplómban valami közös "interakciónkról"...:)
Este még Podgorica-ETO-t néztem, sikerült egy pontot elhozni a montenegrói pokolból...
---
Hétfő. Durva és szánalmas ez a választási kampány. A reggeli kávé közben sikerült belefutnom Szanyi Tibor posztjába, miszerint "Hallgass a szívedre, szarj a Fideszre." És elmorfondírozik azon, hogy gondolkodott rajta, hogy ezt megossza-e, de aztán eszébe jutott Kósa Lajos...
És szomorú, hogy az öszödi beszéd, meg Simon Gábor milliói a kampány fő témái, tenni az országért nem igazán szeretnének. 
Nem jó ez így... 
Amúgy hétfőhöz képest elég jó kis nap volt, időben beértem, egy kolleginával "megbeszéltük" az élet nagy és kevésbé nagy dolgait, és most még fel is vagyok csigázva.:)
Meg sikerült egy szerintem színvonalas fordítást elkövetnem, amire nagyon büszke vagyok.:)
Délután nem sokkal 5 előtt jártam az Árkádnál, gondoltam rá, hogy meglátogatom a TK-n egy exkolleginámat, de sajnos sürgős blogolhatnékom volt...:)
Ma még vacsi, fürcsi, meg Kék fény. 
Persze tesómmal is néztük, csak elfelejtettem leírni.:)
A héten már tényleg jó lenne eljutni a kórházba. 
Szombaton Forma-1-idénnyitó sörözés, előtte talán Lui barátom segít elrendezni a régi gépet, meg izzítjuk a routert.
Vasárnap meg Vidi-ETO. 
És tavasz. Napfény. 
Remélem idén nem kell átülni másik autóba...;)
És mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: