2011. szeptember 25., vasárnap

Jó kérdés

"Gábor, Te mindig ilyen jó kedvű vagy? Sosem szomorkodsz? Nem szoktál mérges lenni?"- kérdezte tőlem egy kollégám.
Nem, de, és még egy de a három válasz.
Én is szoktam ideges és/vagy szomorú lenni, gondolom ez ebből a blogból is kiderül. Sőt, van egy-két olvasóm, aki azt is tudja, hogy néha a kelleténél is idegesebb, elkeseredettebb vagyok. De továbbra is tartom, azt, amit szerintem már itt is többször citáltam: "Ne vedd túl komolyan az életet, úgyis meghalsz a végén!"-ahogy a Buliszerviz főszereplője mondja.
De azért jól tud esni, ha valaki ilyet kérdez tőlem...:)
Mostanában egyébként két dologgal lehet különösen kihozni a sodromból. Az egyik, ha valaki túlzottan komolyan veszi magát. A másik pedig a gyerekesség. Nem, nem a gyerekes viccelődés. Hanem a gyerekes kicsinyesség. Hallatlanul szánalmas tud lenni, és gyakran nem is tudom hová tenni a dolgot. Mármint hogy ez miért jó? Miért kell ezt csinálni?
---
A hetem? Két német is elmaradt. Ez kettős dolog, mert egyrészt sajnálom, mert jó lett volna találkozni, pénzt keresni...:) De azért a két szabad délután is jól jött...:) Mindazonáltal tényleg meg lehet szokni ezt az "egész napos foglaltságot", nem veszélyes...
Az egyik felszabadult óra pihenéssel telt, a másik helyett viszont bementem a városba, telefonboltba. Az lett, amit vártam, a telefon még egy ideig működni fog, de a javítása túl drága lenne, mintegy 10 ezer jó magyar forint...:/
Ismét volt kis teleshopos nosztalgia telefonbolt után, aztán séta, és gyönyörködés a szép győri lányokban! :) Jaj, hogy ez a cicanaci milyen mocsok egy találmány máár...:$ :D
Pénteken Écs. Fél 7-es busz, felszállás a kórháznál. Gyilkos, soha többé....:/ A sofőr mellett álltam végig, nem volt egy kellemes utazás...:/
Otthon szokásos: Anyu-Apu-kutya-Macska-Kisalföldek-DVD.
Tegnap délután jöttem vissza, egy cimbi a számítógépemet vizsgálta át, mert produkál egy elég érdekes hibajelenséget. Ennek okára nem sikerült rájönni, így jövő szombaton újratelepítés...Ilyenkor mindig fosok, hogy valami nem kerül vissza a gépre, vagy olyan dolgot törlök, amit nem kéne...:/ Na, mindegy is, kockázat nélkül nincs rizikó...:)
Aztán tévé, sörike, alvás...:)
Ma már voltam kútnál, sütöttem rántottát, tévezek-olvasok-relaxálok.
Mindjárt Forma-1, éjszakai futam Szingapúrból. Lesz még egy elég érdekesnek ígérkező Kecskemét-Fradi, este 6-tól meg Diósgyőr-ETO. Amitől kicsit tartok, nagyon készülnek ránk a borsodiak, ráadásul a Debrecen ikszelt, a játékosaink nagyon rá lehetnek feszülve, hogy győzelem esetén a tabella élére ugranak.
Szóval kemény lesz, de tényleg jó lenne nyerni! :)
A jövő hét? Lesz meló, meg németórák, szülinapi ajándékvadászat, ETO-Kecskemét, szülinapi buli, meg gépmókerálás...:)
Aztán meg majd a részleteket úgyis elmesélem...
Hm...Ennyire unalmas vagyok mostanában? :( Több, mint 3 hónapja nem kommentelt senki...:( Egyedül érzem magam...:( Na jó, azért annyira nem, de jó lenne, ha néha írna valaki! :)
Ennyi mára.
További jó hétvégét mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: