2016. december 8., csütörtök

Hiteltelen rutinos nyomkodó

Tényleg kezdenek rajtam megmutatkozni az időskori elbutulás jelei. Meszesedik az agyam, „kiesnek” dolgok, például felírt kulcsszavak miértje is. Na mindegy, azért nekiveselkedek.:)
---
Csütörtök. A bejegyzés megírása után Peti lakótársammal kávé, közben messenger, meg pihi, és el is telt a nap.
----
Péntek. Közös kávéval indítottunk. Pöttyet nehezemre esett az elindulás, mert durván fújt a szél, azt meg nem szeressem.
Virtuális élettársammal sikerült megint telepátiázni: akkor küldött üzenetet, amikor gondoltam rá, hogy írok neki. Ő meg előző este azért lőtte ki a mobilnetet, mert érezte, hogy írni fogok.:)
Kiszámoltuk, hogy december 20-án lesz meg az utolsó, 20. előírt gyógytorna/fizikoterápia. Ez pont egy keddi nap, ami azt jelenti, hogy el tudok menni kontrollra, és megbeszélhetem a doktor úrral, hogy hadd menjek januártól dolgozni. Még az sem 100%, hogy engedi fog, de remélem.
A kórházból bementem a városba, bevásároltam, és tök véletlenül összefutottam egy rég nem látott ismerőssel is. Meg felírtam, hogy „banya”, de nem tudom az okát. Ja de: egy nő rám szólt a boltban, hogy levertem valamit. Pedig csak a topjoyos üvegek zörögtek a bevásárlókosárban. Idióta.:)

Hazatérve értesültem róla, hogy bejelentette visszavonulását Nico Rosberg, az F1 aktuális világbajnoka. Meglepődtem. Sokkot kaptam. Váratlan lépés. Mindamellett logikusnak tűnik az érvelés, nem mintha magyarázkodnia kellene.:)
----
Szombat. Sógornőmmel és tesómmal kimentünk a piacra. Persze először kolbászoltunk, aztán vettünk ezt-azt. Utána ETO Piac. Megakadt a szemem egy sportkönyvön. Nem vettem meg, pedig az árus azzal próbált érvelni, hogy épp költözik, és kell a hely. Végülis a helyzetet maximálisan átéreztem.
Benzinkút. Tesóm tankol, én sajtótermékeket vásárolok. És megakad a szemem a shopos lányon. Vagyis ismerősnek tűnt. Persze nem az volt, akire gondoltam. Ettől még persze zavarba jöttem. Persze ő is.
Hazatérve pakolás, kaja, majd irány a stadion. 1-0-ra nyertünk a Kaposvár ellen. Fontos győzelem, ami simább is lehetett volna. Meccs után a dohányboltban magázott egy 21 éves csaj. Az eladót, aki személyit kért tőle, tegezte. Ki érti ezt?XD
Otthon lakótársammal rögtönzött búcsúbulit tartottunk. Volt hülyeség, fogyott a ser rendesen…:)
---
Vasárnap. Az előző napi lumpolásnak köszönhetőn nem bírtam időben felkelni, így nem mentem Écsre… Jó kis este volt, de ezért mondjuk picit haragszom magamra. Már a vidékiből fordultam vissza, tesómék végeztek, mire elindultam volna.
Így aztán pihenéssel telt a nap. Ja, és kocsonyát ettem. Boltit!:)
---
Hétfő. Lakótársammal kávé, közben Balázsék a Rádió1-en. Nem volt rossz, csak a reklám-, és hírblokkok szokatlanok… Jah, kórház, gyógytorna, fiziko. Aztán bolt. Egyebek között gyufát vettem, mert kifogyott az öngyújtóm.XD
Onnan pedig a munkahelyemre mentem. Leadtam táppénzes papírt, meg életjelet adtam. Sok emberkével találkoztam, beszélgettem, tök jó volt.:) Volt részem „furcsa” találkozásban is. Ez van…
A főnököm dobott haza. Itthon meglepve vettem észre, hogy megtört a fülesem. A vésztartalék Philipset szerintem még gimis koromban vettem, de nem tuti. Viszont eszméletlen jól szól.:) Lakótársammal ittunk egy utolsó kávét, majd az este folyamán elköltözött. 2 év és 2 hónap után. Túlestem az első egyedül nézett Kék fényen is…
Költözése oka nagyjából annyi, hogy kell a hely a kisszobában… És tök fura most így egyedül. Ezért is hajlok arra, hogy nem is kell nekem barátnő: egy szakítós elköltözés mennyire viselne meg, bassza ki?:O 
---
Kedd. Hajnali 5-kor keltem. Szoknom kell a koránkelést, meg aztán már senki nem kelt fel, ha elalszom. Kávéztam, meg elküldtem egy-két fontos mailt. Aztán sikerült az időt elbaszni, viszonylag későn indultam el a kórházhoz. Kezelések, büfé… Aztán egy kis 14-es, egy kis City Busz, irány a Dunakapu tér. A bankban tesómmal egy órát kellett várnunk, most pedig mire felértem a másodikra, már sorra is kerültem. Visszafizettem a lakáshitelemet. Hiteltelenné váltam, haha… Az ügyintéző csaj szimpi volt, úgy lóbálta a lófarkát, hogy csak na…:) Akkor mondjuk morci lettem, amikor kiderült, hogy a törlesztőrészlet utalását nem állítják le automatikusan, azt külön kérnem kellett. Dolgom végeztével bebattyogtam a belvárosba, és csodák csodájára nem tévedtem el.:) Ittam egy forralt bort a nagy esemény örömére.
Aztán hazajöttem, nem repetáztam. Felmostam. Majd jött Kinga. Dumáltunk, korrigálta a felmosást, meg segített kicsit pakolászni. Sajnos nagyon hamar eltelt az idő.
Vacsorára a Pingwinből rendeltem kaját. Meg kell, hogy mondjam, a pizzához is értenek.
Egy kedves ismerősöm pedig kb. bearanyozta a napomat: először azt hitte, én vagyok balról a harmadik csávó. Én meg rég nevettem ekkorát, köszönöm!:)
---
Szerda. Ismét 5-kor keltem, korán kezdtem a semmittevést. Facebookon értesültem róla, hogy kislánya született egy ismerősömnek. Ő az első és egyetlen lány, aki nálam aludt. Écsen, 2002-ben. Egykor nagyon fontos szerepet játszott életemben. Azt is tudom, hogy párjával közös történetük nagyon aranyos, ezúton is sok boldogságot, jó egészséget kívánok babának, kis családnak egyaránt.:)
Kórház, aztán pláza, aztán irány haza. Egy ismerősöm látogatott meg, telefonáltunk egyet Ausztriába. Kaptam érte egy zsugor Vöslauert. Na jó, nem: Coronitát.:) Eddig még csak egyszer ittam, jó az se tegnap volt.:)
Később betettem egy mosást, meg kajáltam. Ez utóbbi vicces volt: átpakoltam a CBA Grillben vett kaját kajás dobozba, és akkor  vettem észre a doboz alján a MICROWAVEABLE feliratot… Hülye szó, de sekélyes angoltudásom alapján mikrózhatót jelent. Mikrowellenbar lenne németül. De nem az..XS
Teregetés a kisszobában. Fura volt…XD
Este döglés, tévé, és kókuszos Boci volt a program.
---
Csütörtök. Ma a háziorvosnál indítottam. Vagyis… Kávé, és fürdés… A kórház óta átálltam a reggeli fürdésre, vissza kéne szokni az estire. Ezt jól megmondtam.:)
Kórház. A buszról leszállva megállt bennem az ütő: nem a szokott helyre tettem a kulcsaimat. Ijesztő volt…
A liftben megjegyezte egy bácsi, hogy milyen rutinos nyomkodó vagyok. Mondtam neki, hogy én itt már szeptember óta nyomkodok.XD Gyors gyógyulást kívántunk egymásnak. Gyógytornán megint tanultam egy új szót, de el is felejtettem: amikor a két kezed egyszerre mozgatod, a sérült is jobban mozog, mintha magában mozogna. Valamilyen hatás. Nem ugrik be.:) Azt viszont megbeszéltük, hipochonder nem vagyok, pedig néha tényleg hülyén érzem a könyököm…:)
Budi. Ki van írva, hogy SZOPOK, és egy telefonszám. És egy szám nem felismerhető. Nem, nem próbáltam végig a tíz variációt…:) Egyet sem…XD
Hívtak viszont engem. Szopás. Biztosítós néni, aki múlt hét elején ígért másnapra visszahívást. Felhív fél 12-kor, hogy mikor hívjon holnap délután, mert a múltkor azt mondtam, a délelőtt nekem nem jó. Akkor MOST miért hív? No, de mondtam, essünk túl rajta! Kiegészítő balesetbiztosítást akart rám sózni. Főleg ragaszkodott hozzá, miután közöltem, hogy hívhatott volna előbb is, mert el van törve a kezem. Kb. közölte, hogy na akkor kössek de tényleg, mert ha eltöröm még egyszer, de na adj Isten, akkor fizetnek. Innentől befejezettnek tekintettem a beszélgetést.
Büfé. Büféslány. Már írtam róla. Imádom.:) Ismeretlen ismerősként „érzi a rezdüléseimet”. Ma kiszúrta, hogy feszült vagyok. Nevetett a „szokásos” Nemzeti Sporton, és kérdezte, lesz-e kávé kaja után. Volt. És az a keresztneve, mint Anyué meg mamámé.:) De nem ismerősöm facén…XD És a gyógytornászokkal, meg masszőrsráccal együtt nagyon fog hiányozni a „kórházi időszak” után. Ja: a masszőr sráccal csak dumálni szoktunk.:)
Hamar hazaértem. Olvasgattam, aztán mindjárt kaja. Aztán elvileg egy kicsit talizom a városban egy gimis volt osztálytársammal.
Holnap kid ügyezés a kórház után, pénteken elvileg semmi a kórház után. Hétvége még kérdőjeles, jövő hétre már van egy s más. Majd mesélek!:)
Ez a megamix meg rohadt jó, ide is beszúrom!:)
*
Hm… Olyan emberkék jelentkezését várjuk Harcsi barátommal, akik szerepelnének a második blogfilmben! Helyzetkomikum, faviccek, kávé  a Stadion Sörözőnen… stb.! Privit dobni ér!:)
*
Na de mára ennyi voltam!
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: