2016. szeptember 4., vasárnap

Família KFT

Azon gondolkodtam, hogy annyi termékmegjelenítés, vagyis inkább bújtatott reklám van a posztjaimban, hogy a Família KFT simán elbújhat mögöttem...:D
Amúgy meg tiszta hülye vagyok, azon gondolkodtam, hogy mi fenét csináltam én csütörtökön, aztán leesett, hogy a legutolsó posztot csütörtökön írtam, nem pedig szerdán..:) Amit egyébként ezidáig 340-en olvastatok el. Ez már egy kisebb folyóirat olvasottsága, csak ámulok és bámulok!:)
 *
Csütörtök. A bejegyzés megírása után pihentem, tévéztem egész nap. Jó volt ez így.:) Meg valamikor mostam is. Mert volt Persil. Meg van is is.:)
---
Péntek. Sokesélyes nap volt. Terveztem, hogy elmegyek élményfürdőbe. Este meg összeröffenés a Laposon, vagy tali Kirával. No, ezekből így semmi nem lett.
Reggel lementem a kisboltba. Vettem Sportot. Meg tojást. Aztán pihengettem, olvastam, YouTube-on néztem német dokumentumfilmeket, meg megfőztem az egyik, Ausztriából hozott tésztát.:)
Akartam reflektálni az előttünk lévő népszavazásra, de nem fogok. Nem koptatom feleslegesen a billentyűzetet, baromság ez az egész politika... 
Este Angyalbőrben, meg Derrick. 
Aztán eszembe jutott, hogy söröznék. Úgyhogy söröztem. Hogy mennyit ittam? Nos, legyen elég annyi, hogy az összeset!;)
Közben letárgyaltunk egy németezést szombatra.:)
---
Szombat. Álmok... Ezt már nem vagyok hajlandó elhinni... Igen nagy hülyeségeket tudok összeálmodni... Péntek éjjelről kettőre is emlékszem... Virtuális élettársam levágatta a haját. Megijedtem. Nem a látványtól, hanem a ténytől. Bár ez valószínűleg soha nem fog megtörténni.:) És igen, ismét megjelent álmomban az a bizonyos leányzó. Feljött az irodánkba, míg várt a főnökre, kértem tőle egy cetlit. Adott. Én pedig felírtam rá, hogy beszélnünk kéne. Ő pedig mondta, hogy jó, majd beszélünk. Egyébként az asztalomon vannak cetlik, tehát elég gyenge és átlátszó trükk volt. Amúgy meg nem fogunk beszélni.
Ja, és bejelölt facebookon egy ismeretlen lány. Egy motivációs csoportban talált meg. Őszintén szólva nem tudtam neki mit írni, nem én vagyok az, aki bárkit meg tud "erősíteni". Nem, ezt nem, álmodtam.XD
A tervezettnél kicsit később keltem. Fürödtem, összepakoltam, és bementem a vidékibe. Egész korrektnek tűnik ez az új üzletsor, bár csak a papírboltba mentem be.:) És az új Credo-buszok festése/matricázása, vagyis díszítése is nagyon pöpec. 
Écs. Végülis semmi extra. Vita nem volt, dumálgattunk. Határozottan pozitív, hogy aput nagyon érdekelte, amiket Markról meséltem neki. Meg kerestem három könyvet. Egyiket sem találtam meg, de így is sok érdekesség akadt újra a kezembe. Könyvek, fotóalbumok... Anyut és nagymamámat egy képen látni, Istenem de rég volt... 
Ja, és apu rá akart beszélni, hogy hozzak be botot, ne szégyelljek azzal sétálni. Hát én szégyellnék. Meg pár sör után szerintem akkorát esnék vele, hogy kiszúrnám a szememet...XD
A szokásosnál előbbi busszal jöttem vissza, mert ugye német volt betervezve.  Jött a buszmegállóba egy 14-15 év körüli srác, "Jó napot!"-ot köszönt. Késett a busz, nem keveset, 16 percet. Kínunkban már röhögtünk a sráccal... 
Nyúlon meg mellém ült a buszon egy kiscsaj. Fehér blúzban volt. A hátán meg mászott egy légy, vagy nem tudom mi. Csak azért láttam, mert beszélgetett a másik oldalon mellette lévő barátnőjével. Nem mertem szólni neki, féltem, hogy megijed, vagy leb@sz egyet, vagy ilyesmi... 
A 14-es tökéletesen időzített, 1 percet kellett várnom. 
A német pedig elmaradt, tanítványomnál fennforgások voltak, áttettük mára. 
Itthon még egy kicsit zenélgettem, igen fain 2016-os remixeket találtam. 
Aztán elmentem a plázába. Vettem egy új hátizsákot, meg egy cipőt.  Mindkettő a szokásos, semmi merész újítás. A Vision Express-be is bementem, mondtam, hogy jó meg fasza ez a Ray Ban szemcsi, de van-e olcsóbb megoldás. A sajátmárkások kb. negyedannyiba kerülnek.:) Meg könyvesboltban is voltam, de az egész országban elfogyott a könyv, amit kerestem...:(
A következő állomás a Holló volt. Ittam egy sört egyedül, meg egyet nem egyedül. Közben megtudtam, hogy az ETO 4-1-re nyer Ajkán a Veszprém ellenében. Ez jó hír, a kezdőcsapat pedig már határozottan jónak tűnik, szerintem ez a felállás az NB2-ben se lenne gyenge. Bár tartanánk már ott. A Magyar Kupában pedig a Debrecent kaptuk. Nem lenne rossz megcsípni őket. 
Holló után Meki. Kajáltam, aztán kikísértem Roxit szünetre. Hm... Kevés ember tud/mer velem beszélni/bánni, mint ő. Nem, nem magyarázkodok, csak tényt közöltem.:) Meg úgy alapvetően hatalmas jó arc, ez is tény.:)  Az is jól esett, hogy és ahogy egy közben egy odaérkező kollégája odajött, bemutatkozott, pacsiztunk, jó arc volt ő is.
Aztán Roxi visszament dolgozni. Én meg hazaindultam. 26 percet kellett volna várni, de én inkább hívtam egy taxit. A képről pedig tudom, hogy szar. De be kellett tennem valamiféle illusztrációt. A póló meg nagyon tetszik.:)
Így előbb odaértem a Gól Büféhez, akartam inni egy Csiki Sört. De b@szhattam, mert már zárva volt az ojjektum. Máshová meg már nem volt kedvem elmenni. 
Így aztán lidli-s ásványvíz, olvasás, tévé volt a program. 
---
Vasárnap. Vagyis ma. Viszonylag hamar felkeltem, zenét hallgattam,  kávéztam, elmentem cigiért, Sportot nem hoztam, mert két könyvvel is félbe vagyok, meg hoztam be Écsről egy rakás Storyt meg HVG-t.:) Aztán volt egy németóra. Most pedig pötyögök. Az ebéd bundás kenyér lesz. Délután pihi, olvasás, meg Forma-1. Button és Massa is
bejelentette visszavonulását. Egyikük sem volt kimondott kedvencem, de szimpatikus pilóták. Jenson ráadásul napra pontosan egy évvel idősebb nálam. Max Verstapppen... A holland fiú nagyon szimpatikus, szerintem világbajnok lesz előbb-utóbb, de az arcból kicsit visszább vehetne.
Holnap meg meló. 
Jövő hét? Németórák, talik, meg ez, meg az, majd kiderül. És majd mesélek.
Na, de mára ennyi voltam. Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: